Publicaciones (12) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

1995

  1. Differential effect of buspirone and diazepam on negative contrast in one-way avoidance learning

    European Journal of Pharmacology, Vol. 280, Núm. 3, pp. 277-284

  2. Dorsal Hippocampal Lesions Impair Blocking but Not Latent Inhibition of Taste Aversion Learning in Rats

    Behavioral Neuroscience, Vol. 109, Núm. 3, pp. 413-425

  3. Influencias inhibitorias de la atención en la selección de información visual para la acción

    Cognitiva, Vol. 7, Núm. 1, pp. 113-128

  4. LEARNED IRRELEVANCE IS NOT THE SUM OF EXPOSURE TO CS AND US

    QUARTERLY JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY SECTION B-COMPARATIVE AND PHYSIOLOGICAL PSYCHOLOGY, Vol. 48, Núm. 2, pp. 117-128

  5. La estructura interna de las palabras: Evidencia según los errores de habla

    XI Congreso Nacional de Lingüística Aplicada. Asociación Lingüística Aplicada (A.E.S.L.A.): libro de actas

  6. Learned Irrelevance Is Not the Sum of Exposure to CS and US

    The Quarterly Journal of Experimental Psychology Section B, Vol. 48, Núm. 2, pp. 117-128

  7. Mecanismos inhibitorios de la atención visual: La inhibición de retorno

    Revista de la Facultad de Humanidades de Jaén, Vol. 4, Tomo 3, pp. 67-84

  8. Modelos actuales en psicopatología y terapia: Fundamentos conceptuales del modelo conductual en psicopatología y terapia

    Manual de psicopatología y trastornos psiquiátricos (Siglo XXI de España), pp. 85-134

  9. Motivational Control of Heterogeneous Instrumental Chains

    Journal of Experimental Psychology: Animal Behavior Processes, Vol. 21, Núm. 3, pp. 203-217

  10. Motivational control after extended instrumental training

    Animal Learning & Behavior, Vol. 23, Núm. 2, pp. 197-206

  11. Reversible inactivation of dorsal hippocampus by tetrodotoxin impairs blocking of taste aversion selectively during the acquisition but not the retrieval in rats

    Neuroscience Letters, Vol. 186, Núm. 1, pp. 1-4

  12. Role of Stimulus Ambiguity in Conditional Learning

    Journal of Experimental Psychology: Animal Behavior Processes, Vol. 21, Núm. 4, pp. 275-284