Departamento
ORGANIZACIÓN DE EMPRESAS I
Artículos (20) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2011
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A cultural constructivist analysis of the internet's role in the international approximation of markets
Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 19, Núm. 1, pp. 57-80
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Adoption of e-commerce applications in SMEs
Industrial Management and Data Systems, Vol. 111, Núm. 8, pp. 1238-1269
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Carbon dioxide emissions vs. allocation rights: Spanish case analysis
International Journal of Environmental Research, Vol. 5, Núm. 2, pp. 469-474
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Contactos Sociales y Orientación Estratégica: algunas implicaciones para la RSC
Gestión Joven, Núm. 7
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Contexto de evolución conceptual de la rsc en Colombia. Propuesta de un sistema econométrico de medición de índices de rsc en las pymes colombianas
Saber, ciencia y libertad, Vol. 6, Núm. 2, pp. 19-33
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Dynamics of Customer Response to Promotional and Relational Direct Mailings from an Apparel Retailer: The Moderating Role of Relationship Strength
Journal of Retailing, Vol. 87, Núm. 2, pp. 166-181
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El oleoturismo como atractivo turístico en el medio rural español.
Papers de Turisme, Núm. 49, pp. 89-104
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Environment-quality management coalignment across industrial contexts: An empirical investigation of performance implications
Industrial Marketing Management, Vol. 40, Núm. 5, pp. 730-742
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ICT adoption and development: Issues in rural accommodation
Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 2, Núm. 1, pp. 66-80
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Influencia del nivel de aprendizaje en la innovación y desempeño organizativo: factores impulsores del aprendizaje
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 20, Núm. 1, pp. 161-186
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Information Technology and the level of development of e-commerce in golf: a comparative analysis of the golf course Web pages of the Algarve, Andalusia and Florida
Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 16, pp. 73-84
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Operations flexibility and outsourcing benefits: An empirical study in service firms
Service Industries Journal, Vol. 31, Núm. 11, pp. 1849-1870
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Potencial del oleoturismo como diversificación económica del sector cooperativo agrario: el caso español
Revista de ciencias sociales, Vol. 17, Núm. 3, pp. 533-541
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Quality management initiatives in Europe: An empirical analysis according to their structural elements
Quality control and applied statistics, Vol. 56, Núm. 3, pp. 231-234
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Quality management, strategic priorities and performance: The role of quality leadership
Industrial Management and Data Systems, Vol. 111, Núm. 8, pp. 1173-1193
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Radical and incremental entrepreneurial orientation: The effect of knowledge acquisition
Journal of Management and Organization, Vol. 17, Núm. 3, pp. 326-343
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Redes sociales empresariales: ¿Una oportunidad o una pérdida de tiempo en la sociedad del conocimiento?
Gestión Joven, Núm. 7
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The Influence of Strategic Dynamic Capabilities on Organizational Outcomes through the Organizational Learning Process
Industry and Innovation, Vol. 18, Núm. 7, pp. 685-708
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The influence of manufacturing flexibility on the interplay between exploration and exploitation: The effects of organisational learning and the environment
International Journal of Production Research, Vol. 49, Núm. 20, pp. 6175-6198
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Validation of an instrument to measure absorptive capacity
Technovation, Vol. 31, Núm. 5-6, pp. 190-202