Artículos (20) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2011

  1. A cultural constructivist analysis of the internet's role in the international approximation of markets

    Journal of Marketing Theory and Practice, Vol. 19, Núm. 1, pp. 57-80

  2. Adoption of e-commerce applications in SMEs

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 111, Núm. 8, pp. 1238-1269

  3. Carbon dioxide emissions vs. allocation rights: Spanish case analysis

    International Journal of Environmental Research, Vol. 5, Núm. 2, pp. 469-474

  4. Contactos Sociales y Orientación Estratégica: algunas implicaciones para la RSC

    Gestión Joven, Núm. 7

  5. Contexto de evolución conceptual de la rsc en Colombia. Propuesta de un sistema econométrico de medición de índices de rsc en las pymes colombianas

    Saber, ciencia y libertad, Vol. 6, Núm. 2, pp. 19-33

  6. Dynamics of Customer Response to Promotional and Relational Direct Mailings from an Apparel Retailer: The Moderating Role of Relationship Strength

    Journal of Retailing, Vol. 87, Núm. 2, pp. 166-181

  7. El oleoturismo como atractivo turístico en el medio rural español.

    Papers de Turisme, Núm. 49, pp. 89-104

  8. Environment-quality management coalignment across industrial contexts: An empirical investigation of performance implications

    Industrial Marketing Management, Vol. 40, Núm. 5, pp. 730-742

  9. ICT adoption and development: Issues in rural accommodation

    Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 2, Núm. 1, pp. 66-80

  10. Influencia del nivel de aprendizaje en la innovación y desempeño organizativo: factores impulsores del aprendizaje

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 20, Núm. 1, pp. 161-186

  11. Information Technology and the level of development of e-commerce in golf: a comparative analysis of the golf course Web pages of the Algarve, Andalusia and Florida

    Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 16, pp. 73-84

  12. Operations flexibility and outsourcing benefits: An empirical study in service firms

    Service Industries Journal, Vol. 31, Núm. 11, pp. 1849-1870

  13. Potencial del oleoturismo como diversificación económica del sector cooperativo agrario: el caso español

    Revista de ciencias sociales, Vol. 17, Núm. 3, pp. 533-541

  14. Quality management initiatives in Europe: An empirical analysis according to their structural elements

    Quality control and applied statistics, Vol. 56, Núm. 3, pp. 231-234

  15. Quality management, strategic priorities and performance: The role of quality leadership

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 111, Núm. 8, pp. 1173-1193

  16. Radical and incremental entrepreneurial orientation: The effect of knowledge acquisition

    Journal of Management and Organization, Vol. 17, Núm. 3, pp. 326-343

  17. Redes sociales empresariales: ¿Una oportunidad o una pérdida de tiempo en la sociedad del conocimiento?

    Gestión Joven, Núm. 7

  18. The Influence of Strategic Dynamic Capabilities on Organizational Outcomes through the Organizational Learning Process

    Industry and Innovation, Vol. 18, Núm. 7, pp. 685-708

  19. The influence of manufacturing flexibility on the interplay between exploration and exploitation: The effects of organisational learning and the environment

    International Journal of Production Research, Vol. 49, Núm. 20, pp. 6175-6198

  20. Validation of an instrument to measure absorptive capacity

    Technovation, Vol. 31, Núm. 5-6, pp. 190-202