Artículos (31) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2014

  1. Algorithms and R codes for the analysis of reliability and unidimensionality of measurement scales: Application to total quality management practices

    International Journal of Operations and Quantitative Management, Vol. 20, Núm. 2, pp. 85-110

  2. Another look at 'being there' experiences in digital media: Exploring connections of telepresence with mental imagery

    Computers in Human Behavior, Vol. 30, pp. 508-518

  3. Análisis del emprendedor potencial: Integración de factores socio-demográficos, cognitivos y relacionales

    Gestión Joven, Núm. 12

  4. Aprendizajes para las políticas e intervenciones sociales de discapacidad mental: El caso del Servicio de Capacitación Cecap, Toledo, España

    Revista Gerencia y Políticas de Salud, Vol. 13, Núm. 27

  5. Bricolage and growth strategies: Effects on the performance of Palestinian women-led firms

    Journal of Developmental Entrepreneurship, Vol. 19, Núm. 4

  6. Business social networks and academics' entrepreneurial intentions

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 114, Núm. 2, pp. 292-320

  7. Copyright and creation: Repositioning the argument

    Strategic Direction, Vol. 30, Núm. 3, pp. 32-35

  8. Determinants of innovative behavior of employees: Evidence from Spanish firms

    Employee Relations, Vol. 36, Núm. 6, pp. 606-621

  9. Dynamic marketing capabilities: Toward an integrative framework

    International Journal of Management Reviews, Vol. 16, Núm. 4, pp. 397-416

  10. El papel de los recursos intangibles bajo la lógica dominante de la gestión de servicios

    Intangible Capital, Vol. 10, Núm. 2, pp. 213-218

  11. Impacts of seasonality on environmental sustainability in the tourism sector based on destination type: An application to Spain's Andalusia region

    Tourism Economics, Vol. 20, Núm. 1, pp. 123-142

  12. La adaptación a la servitización como elemento esencial del futuro de los medios de comunicación de prensa escrita

    Intangible Capital, Vol. 10, Núm. 2, pp. 239-265

  13. La aspiración de crecimiento del emprendedor: El papel del contexto desde una perspectiva internacional

    Cuadernos aragoneses de economía, Vol. 24, Núm. 1, pp. 13-37

  14. La intangibilidad de las cooperativas como ventaja competitiva

    Cooperativismo & Desarrollo, Vol. 22, Núm. 105, pp. 82-97

  15. Modelling students' flow experiences in an online learning environment

    Computers and Education, Vol. 71, pp. 111-123

  16. Plataformas de dispositivos móviles y servitización: Hacia un modelo integrador

    DYNA management, Vol. 2, Núm. 1

  17. Proceso de servitización en la industria editorial: el papel de los nuevos modelos de negocio

    Intangible Capital, Vol. 10, Núm. 2, pp. 219-238

  18. Process of value co-creation and its impact on innovation strategy in service companies

    Intangible Capital, Vol. 10, Núm. 2, pp. 266-293

  19. Profiling the flyer-prone consumer

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 21, Núm. 6, pp. 966-975

  20. Propuesta metodológica mediante diseños Box-Behnken para mejorar el rendimiento del análisis conjunto en estudios experimentales de mercdo

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 18, Núm. 1, pp. 57-66