Departamento
ORGANIZACIÓN DE EMPRESAS I
Publicaciones (47) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2014
-
Algorithms and R codes for the analysis of reliability and unidimensionality of measurement scales: Application to total quality management practices
International Journal of Operations and Quantitative Management, Vol. 20, Núm. 2, pp. 85-110
-
Another look at 'being there' experiences in digital media: Exploring connections of telepresence with mental imagery
Computers in Human Behavior, Vol. 30, pp. 508-518
-
Análisis del emprendedor potencial: Integración de factores socio-demográficos, cognitivos y relacionales
Gestión Joven, Núm. 12
-
Aprendizajes para las políticas e intervenciones sociales de discapacidad mental: El caso del Servicio de Capacitación Cecap, Toledo, España
Revista Gerencia y Políticas de Salud, Vol. 13, Núm. 27
-
Breve tratado de microseguros
Hogarth Press
-
Bricolage and growth strategies: Effects on the performance of Palestinian women-led firms
Journal of Developmental Entrepreneurship, Vol. 19, Núm. 4
-
Business information system for the control of workforce through behaviour monitoring using reactive and terminal-based mobile location technologies
ICEIS 2014 - Proceedings of the 16th International Conference on Enterprise Information Systems
-
Business social networks and academics' entrepreneurial intentions
Industrial Management and Data Systems, Vol. 114, Núm. 2, pp. 292-320
-
Copyright and creation: Repositioning the argument
Strategic Direction, Vol. 30, Núm. 3, pp. 32-35
-
Determinants of innovative behavior of employees: Evidence from Spanish firms
Employee Relations, Vol. 36, Núm. 6, pp. 606-621
-
Dynamic marketing capabilities: Toward an integrative framework
International Journal of Management Reviews, Vol. 16, Núm. 4, pp. 397-416
-
El modelo del cooperativismo en retail. Un nuevoparadigma de economía de mercado: Coviran, éxito de un modelo productivo
Jornadas Internacionales sobre Agricultura Intensiva =: International Intensive Agriculture Meeting : Universidad de Almería, 16-17 de mayo de 2013 (Universidad de Almería), pp. 46-51
-
El papel de los recursos intangibles bajo la lógica dominante de la gestión de servicios
Intangible Capital, Vol. 10, Núm. 2, pp. 213-218
-
Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) y aprendizaje autónomo del alumno: el desarrollo de competencias transversales a través de la utilización de un blog profesional (PID 10-139)
Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada (Editorial Universidad de Granada), pp. 983-993
-
Estimation of Product Category Sales’ Responsiveness to Assortment Size
Springer Proceedings in Business and Economics
-
Fundamentos de dirección y administración de empresas
Departamento de Comunicación I
-
How Assortment Composition Affects Consumers’ Intentions to Buy PL
Springer Proceedings in Business and Economics
-
How do small firms learn to develop a Social media competence?
24th Workshop on Information Technology and Systems
-
Impacts of seasonality on environmental sustainability in the tourism sector based on destination type: An application to Spain's Andalusia region
Tourism Economics, Vol. 20, Núm. 1, pp. 123-142
-
La RSE y sus pilares
Hogarth Press