DEPARTAMENTO
ORGANIZACIÓN DE EMPRESAS I
Artículos (31) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2014
-
Algorithms and R codes for the analysis of reliability and unidimensionality of measurement scales: Application to total quality management practices
International Journal of Operations and Quantitative Management, Vol. 20, Núm. 2, pp. 85-110
-
Another look at 'being there' experiences in digital media: Exploring connections of telepresence with mental imagery
Computers in Human Behavior, Vol. 30, pp. 508-518
-
Análisis del emprendedor potencial: Integración de factores socio-demográficos, cognitivos y relacionales
Gestión Joven, Núm. 12
-
Aprendizajes para las políticas e intervenciones sociales de discapacidad mental: El caso del Servicio de Capacitación Cecap, Toledo, España
Revista Gerencia y Políticas de Salud, Vol. 13, Núm. 27
-
Bricolage and growth strategies: Effects on the performance of Palestinian women-led firms
Journal of Developmental Entrepreneurship, Vol. 19, Núm. 4
-
Business social networks and academics' entrepreneurial intentions
Industrial Management and Data Systems, Vol. 114, Núm. 2, pp. 292-320
-
Copyright and creation: Repositioning the argument
Strategic Direction, Vol. 30, Núm. 3, pp. 32-35
-
Determinants of innovative behavior of employees: Evidence from Spanish firms
Employee Relations, Vol. 36, Núm. 6, pp. 606-621
-
Dynamic marketing capabilities: Toward an integrative framework
International Journal of Management Reviews, Vol. 16, Núm. 4, pp. 397-416
-
El papel de los recursos intangibles bajo la lógica dominante de la gestión de servicios
Intangible Capital, Vol. 10, Núm. 2, pp. 213-218
-
Impacts of seasonality on environmental sustainability in the tourism sector based on destination type: An application to Spain's Andalusia region
Tourism Economics, Vol. 20, Núm. 1, pp. 123-142
-
La adaptación a la servitización como elemento esencial del futuro de los medios de comunicación de prensa escrita
Intangible Capital, Vol. 10, Núm. 2, pp. 239-265
-
La aspiración de crecimiento del emprendedor: El papel del contexto desde una perspectiva internacional
Cuadernos aragoneses de economía, Vol. 24, Núm. 1, pp. 13-37
-
La intangibilidad de las cooperativas como ventaja competitiva
Cooperativismo & Desarrollo, Vol. 22, Núm. 105, pp. 82-97
-
Modelling students' flow experiences in an online learning environment
Computers and Education, Vol. 71, pp. 111-123
-
Plataformas de dispositivos móviles y servitización: Hacia un modelo integrador
DYNA management, Vol. 2, Núm. 1
-
Proceso de servitización en la industria editorial: el papel de los nuevos modelos de negocio
Intangible Capital, Vol. 10, Núm. 2, pp. 219-238
-
Process of value co-creation and its impact on innovation strategy in service companies
Intangible Capital, Vol. 10, Núm. 2, pp. 266-293
-
Profiling the flyer-prone consumer
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 21, Núm. 6, pp. 966-975
-
Propuesta metodológica mediante diseños Box-Behnken para mejorar el rendimiento del análisis conjunto en estudios experimentales de mercdo
Revista española de investigación de marketing, Vol. 18, Núm. 1, pp. 57-66