Publicaciones en las que colabora con Claudia de Barros Camargo (35)

2023

  1. El autoaprendizaje como desarrollo personal

    Recursos y estrategias para la docencia y la tutoría en la universidad mediante el uso de tecnologías (Graó), pp. 61-80

  2. Neurodidactics and healthy physical condition: proposal to improve educational inclusion

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 18, Núm. 4, pp. 893-902

  3. Neuropedagogía y metodologías docentes inclusivas, tecnologías emergentes

    Claves de la neuropedagogía (Octaedro), pp. 87-110

2022

  1. ATTITUDES, MOTIVES AND INTERESTS FOR PRACTISING PHYSICAL EXERCISE

    Journal of Physical Education (Maringa), Vol. 33, Núm. 1

  2. Criterios de calidad de la docencia en educación superior para la enseñanza del inglés como lengua extranjera

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 217-228

  3. Neuropedagogía de las IoT para la atención a la diversidad:: aulas inteligentes

    Educación de calidad a través de la innovación, las TIC y la formación docente: El reto inclusivo de las aulas del siglo XXI (Octaedro)

  4. SEM Model to Determine the Relationship Between Neurodidactics, Inclusive Education and Sustainability

    Journal of Turkish Science Education, Vol. 19, Núm. 3, pp. 740-757

  5. THE SOCIAL, INTERCULTURAL AND PERSONAL CONDITIONING FACTORS THAT INTERFERE WITH INCLUSIVE EDUCATION IN TIMES OF COVID-19

    Revista Brasileira de Educacao, Vol. 27

2020

  1. Diversidad funcional auditiva en el aula de educación física

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 50, Núm. 1, pp. 397-416

  2. Environmental education and its relationship with educational technologies, transculturality, educational inclusion, neuroscience and teacher training

    Fronteiras, Vol. 9, Núm. 3, pp. 113-138

  3. Evaluation of the Emotional and Cognitive Regulation of Young People in a Lockdown Situation Due to the Covid-19 Pandemic

    Frontiers in Psychology, Vol. 11

  4. Neuroeducación y neurodiversidad

    Investigación y respuestas socioeducativas del profesorado en el siglo XXI (Síntesis), pp. 245-253

  5. The educational inclusion in physical education, design and validation of the EF-IDAN2019 Questionnaire

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 15, Núm. 3, pp. 661-681