Publicaciones (373) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. "Altmetrics": visibilidad social de la ciencia e investigación en el campo de la educación

    Escuela digital y nuevas competencias docentes (Dykinson), pp. 213-234

  2. "Fear of Missing Out" (FOMO) y experiencias en la red entre universitarios

    Investigar en educación hoy: la transversalidad como horizonte (Dykinson), pp. 177-186

  3. A Template for Implementing Interprofessional Education in Child Advocacy

    Journal of Social Work Education, Vol. 59, Núm. 4, pp. 1146-1165

  4. A response to Evangelist et al., 2023

    Child Abuse and Neglect

  5. Academics' perceptions regarding performance evaluations and the consequences for their professional and personal activity

    Journal of Applied Research in Higher Education

  6. Actitudes del alumnado universitario hacia el Patrimonio Cultural de Melilla

    Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 377-388

  7. Active methodologies and curricular sustainability in teacher training

    International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 24, Núm. 6, pp. 1364-1380

  8. Adaptation and validation of an instrument for the evaluation of attitudes towards disability in early childhood education

    European Early Childhood Education Research Journal

  9. Adaptation and validation of the social skills scale for intercultural primary school pupils

    Frontiers in Education, Vol. 8

  10. Algunos apuntes sobre el aprendizaje cooperativo y la motivación en el aula

    Currículum, didáctica y los objetivos de desarrollo sostenible (ODS): reflexiones, experiencias y miradas (Dykinson), pp. 758-776

  11. An Educational Framework in Digital Rights and Responsibilities for Young Entrepreneurs

    SAGE Open, Vol. 13, Núm. 4

  12. Analysing the Impact of Artificial Intelligence and Computational Sciences on Student Performance: Systematic Review and Meta-analysis

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 12, Núm. 1, pp. 171-197

  13. Analysing university students’ life satisfaction through their socioemotional factors

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 41, Núm. 1, pp. 107-124

  14. Analysis of a forced blended-learning program in social sciences higher education during the COVID-19 post-pandemic

    Education and Training, Vol. 65, Núm. 2, pp. 298-311

  15. Analysis of digital competence of educators (DigCompEdu) in teacher trainees: the context of Melilla, Spain

    Technology, Knowledge and Learning, Vol. 28, Núm. 2, pp. 585-612

  16. Analysis of evaluative evidence on the effectiveness of e-leadership in higher education

    Texto Livre, Vol. 16

  17. Analyzing Family Diversity in the Educational Context: A Systematic Review

    International Journal of Diversity in Education, Vol. 23, Núm. 1, pp. 35-50

  18. Análisis bibliográfico de metodologías activas en Educación Física: aprendizaje cooperativo, aprendizaje basado en proyectos y gamificación

    Currículum, didáctica y los objetivos de desarrollo sostenible (ODS): reflexiones, experiencias y miradas (Dykinson), pp. 460-482

  19. Análisis de Marcos de Competencia Digital Docente para la Formación inicial de profesorado en seguridad digital

    Revista de estilos de aprendizaje = Journal of Learning Styles, Vol. 16, Núm. 31, pp. 56-68

  20. Análisis de estudios de robótica en educación infantil

    Educación, tecnología, innovación y transferencia del conocimiento (Dykinson), pp. 2259-2266