ECONOMÍA APLICADA
DEPARTAMENTO
MIGUEL ÁNGEL
SOLANO SÁNCHEZ
Investigador en el periodo 2021-2024
Publicaciones en las que colabora con MIGUEL ÁNGEL SOLANO SÁNCHEZ (47)
2024
-
An analysis of the consumer profile and the willingness to pay in immersive virtual tourism
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 33
-
Cybervictim vs. cyberaggressor. profile determination and comparison through artificial neural networks
Vulnerable Children and Youth Studies, Vol. 19, Núm. 2, pp. 288-308
-
Discovering flamenco show audience tourists’ profile: Sentiment analysis, opinions and attitudes
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 32
-
Gastrotourists' profiles through their motivations, opinions, and perceptions: An artificial neural networks approach
International Journal of Tourism Research, Vol. 26, Núm. 3
-
Lights! Camera! Action! Unveiling film tourists' profile
Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development
-
Melilla de cine. Potencial de la ciudad como destio cinematográfico
Presente y futuro de Melilla: Estrategias de gobernanza y políticas públicas (Dykinson), pp. 449-459
-
Unveiling astrotourists’ profiles. Activities, motivations, economic and social benefits and experiences
Enlightening Tourism: a pathmaking journal, Vol. 14, Núm. 2, pp. 1-16
-
Viajando entre letras: Explorando el turismo literario en España
El patrimonio y su perspectiva turística (Aranzadi), pp. 591-615
-
Why Do We Run in a Sporting Event? A Gender Perspective through the Half-Marathon of Cordoba, Spain
Social Sciences, Vol. 13, Núm. 4
2023
-
Cultural heritage tourism in Granada. A multilayer perceptron approach
Journal of Tourism and Cultural Change, Vol. 21, Núm. 3, pp. 308-327
-
Determinantes del precio de la estancia en el sector de alojamientos turísticos de Melilla
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 135-138
-
Flamenco experience in Córdoba, Spain: estimating tourist profiles by multilayer perceptron's artificial neural networks
Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development, Vol. 13, Núm. 4, pp. 609-624
-
La importancia de la tasa turística: Un metaanálisis basado en Scopus
Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 7-15
-
Las mascotas son bienvenidas: Cómo los destinos turísticos se adaptan a una nueva tipología de viajeros
Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 217-224
-
Oportunidades de investigación de la tecnología Blockchain en las plataformas turísticas P2P
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 185-190
-
Perfil sociodemográfico del turista cinematográfico en la ciudad de Córdoba
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 167-170
-
Potential of the Crypto Economy in Financial Management and Fundraising for Tourism
Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 6
-
Tourist accommodation pricing through peer-to-peer platform: evidence from Seville (Spain)
Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 36, Núm. 1, pp. 3458-3477
-
Un binomio novedoso: Metodología PLS-SEM aplicada al turismo cinematográfico
Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 129-137
-
Virtual tourism: A new way of travelling and a new traveller profile
Journal of Competitiveness, Vol. 15, Núm. 4, pp. 134-153