Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Cádiz (13)

2023

  1. Effectiveness of training in expressing positive emotions, reacting to change and greeting peers after childhood traumatic brain injury: a single-case experimental study

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  2. Innovación docente en comunidades de aprendizaje: transformación educativa en el contexto español

    Nuevos enfoques de aproximación a la investigación e intervención en contextos educativos (Dykinson), pp. 765-774

  3. Innovación docente y uso de las TIC en la Enseñanza Superior

    Nuevos enfoques de aproximación a la investigación e intervención en contextos educativos (Dykinson), pp. 539-548

2021

  1. Design of an Adaptable mHealth System Supporting a Psycho-educational Program for Pregnant Women with SGA Foetuses

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

2020

  1. Revisión sistemática de programas de intervención con familias diversas: familias monomarentales y monoparentales sobrevenidas

    Investigaciones y avances en el estudio social y psicoeducativo de las familias diversas (Dykinson), pp. 91-111

2018

  1. Addressing CLIL lecturers’ needs: reflections on specific methodological training

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 3, pp. 121-135

2011

  1. Effects of phonological and musical training on the reading readiness of native- and foreign-Spanish-speaking children

    Psychology of Music, Vol. 39, Núm. 1, pp. 68-81

  2. Estructura del hogar y conflictividad entre los padres

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 503-510

  3. Valoraciones cognitivas de los conflictos interparentales y adaptación de los hijos de divorciados y de hogares intactos

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 5, Núm. 1, pp. 561-570