FACULTAD DE CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN
FACULTAD
Universidad de Huelva
Huelva, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad de Huelva (85)
2022
-
Aprendizaje servicio en la transferencia investigadora
Buenas prácticas de metodologías activas en el aula: Una revisión crítica (Síntesis), pp. 139-146
-
Evaluations in the Moodle-Mediated Music Teaching-Learning Environment
Technology, Knowledge and Learning, Vol. 27, Núm. 1, pp. 17-31
-
On metaphors in thinking about preparing mathematics for teaching: In memory of José (“Pepe”) Carrillo Yáñez (1959–2021)
Educational Studies in Mathematics, Vol. 111, Núm. 2, pp. 253-270
-
SPANISH RESEARCH ON MATHEMATICS EDUCATION
Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
2021
-
Los Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS) en los planes estratégicos de las universidades públicas andaluzas
Actas electrónicas del XI Congreso Internacional en Investigación en Didáctica de las Ciencias 2021. Aportaciones de la educación científica para un mundo sostenible
2020
-
El espacio Educa: estrategias para la creación de ambientes de aprendizaje interculturales en la escuela infantil
Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa
-
Interval estimation: methodological approaches and understanding difficulties
BEIO, Boletín de Estadística e Investigación Operativa, Vol. 36, Núm. 3, pp. 269-291
2019
-
Clima motivacional en deportistas en función de la modalidad deportiva
Sport TK: revista euroamericana de ciencias del deporte, Vol. 8, Núm. 1, pp. 31-38
-
Clima motivacional y niveles de ansiedad en futbolistas de categorías inferiores
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 35, pp. 164-169
-
Evidence of effectiveness of bilingual education practices and programs in higher education
Bilingual education under debate: Practice, research and teacher education (Servicio de Publicaciones), pp. 41-51
-
Initial vocational education and training in a second chance school in Andalusia (Spain): A case study
Australian Educational Researcher, Vol. 46, Núm. 5, pp. 827-842
-
International MOOC trends in citizenship, participation and sustainability: Analysis of technical, didactic and content dimensions
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 20
-
Physical activity, sedentary behaviour, physical fitness, and cognitive performance in women with fibromyalgia who engage in reproductive and productive work: the al-Ándalus project
Clinical Rheumatology, Vol. 38, Núm. 12, pp. 3585-3593
-
Prevalence of cyberbullying: Data from two education centres in Spain
International Journal of Humanities Education, Vol. 17, Núm. 1, pp. 73-85
-
Psychometric characteristics of the physical activity enjoyment scale in the context of physical activity in nature
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 24
-
Rendimiento académico y emociones: experiencia en el ámbito universitario
CUICIID 2019. Contenidos, investigación, innovación y docencia: Congreso universitario internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy IX. 23 y 24 octubre
-
TIC y aprendizaje personalizado
Innovación y tecnología en contextos educativos (Universidad de Málaga (UMA)), pp. 939-949
-
What Makes Mathematics Teacher Knowledge Specialized? Offering Alternative Views
International Journal of Science and Mathematics Education, Vol. 17, Núm. 1, pp. 153-172
2018
-
Adherence to the mediterranean diet is associated with physical activity, self-concept and sociodemographic factors in university student
Nutrients, Vol. 10, Núm. 8
-
An explanatory model for the relationship between motivation in sport, victimization, and video game use in schoolchildren
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 15, Núm. 9