Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universitat Oberta de Catalunya (18)

2023

  1. Aprendizaje basado en juegos aplicado a la enseñanza universitaria: Juego sobre inversión

    Innovación en la formación docente y en el desarrollo de competencias en el aprendizaje de las ciencias económicas y empresariales (Dykinson), pp. 207-226

2019

  1. Z generation and fortnite: New ethical paradigms in video games design

    ACM International Conference Proceeding Series

2016

  1. Identimod: Modeling and managing brand value using soft computing

    Decision Support Systems, Vol. 89, pp. 41-55

  2. Incorporating awareness and genetic-based viral marketing strategies to a consumer behavior model

    2016 IEEE Congress on Evolutionary Computation, CEC 2016

  3. Simheuristics: A method of first resort for solving real-life combinatorial optimization problems

    OR58: The OR Society Annual Conference

  4. Un caso práctico de modelado y gestión de "branding" usando "soft computing"

    Claves de márketing en el nuevo escenario de la distribución comercial (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 199-218

2008

  1. Design of educational multiplayer videogames. A vision from collaborative learning

    Proceedings of the European Conference on Games-based Learning