Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universitat d'Alacant (11)

2022

  1. Bridging the Gap between Foreign Language and Early Childhood Teacher Education: A quantitative and qualitative analysis of teacher knowledge base

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 5

  2. Difundiendo el proyecto "Hacia un nuevo perfil docente. El maestro de Lenguas Extranjeras para la Educación Infantil (LEXEI)"

    Nuevas tendencias en investigación: la transferencia de conocimiento de la Universidad a la sociedad (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 35-46

  3. Innovative approaches Pre-primary CLIL classrooms

    Addressing future challenges in early language learning and multilingual education (Dykinson), pp. 223-230

  4. L4 Formació d'Educadors: Ressenyes de productes de recerca

    Llibre d’actes FIET2021: La investigació i la innovacióen Tecnologia Educativa a l’era digital (Publicacions URV), pp. 324-330

  5. Percepciones de maestras de inglés sobre el translenguaje en el aula de infantil

    Addressing future challenges in early language learning and multilingual education (Dykinson), pp. 391-400

  6. The LExEI t project: designing a new foriegn language teacher profile for early childhood education in the spanish context

    Addressing future challenges in early language learning and multilingual education (Dykinson), pp. 313-322

2021

  1. Exploring the ideal foreign language teacher profile in Spanish preschools: teacher education challenges

    Teachers and Teaching: Theory and Practice, Vol. 27, Núm. 8, pp. 713-729