EDUCACIÓN, EVALUACIÓN Y EMPRENDIMIENTO
E3
Universidad de Zaragoza
Zaragoza, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Zaragoza (8)
2018
-
Car following: Comparing distance-oriented vs. inertia-oriented driving techniques
Transport Policy, Vol. 67, pp. 13-22
2017
-
Aprendizaje y servicio en un programa de apoyos para la formación socio-laboral en discapacidad intelectual
Investigando la mejora de la enseñanza universitaria a través del aprendizaje-servicio (Universidad de Granada), pp. 95-101
2016
-
Un estudio sobre la eficacia en la estructuración de los apoyos en formación profesional para jóvenes con discapacidad intelectual
Siglo Cero: Revista Española sobre Discapacidad Intelectual, Vol. 47, Núm. 2, pp. 99-114
2015
-
Acceptability and effectiveness of a long-term educational intervention to reduce physicians’ stress-related conditions
Journal of Continuing Education in the Health Professions, Vol. 35, Núm. 4, pp. 255-260
-
Dissociation between the cognitive and interoceptive components of mindfulness in the treatment of chronic worry
Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry, Vol. 48, pp. 192-199
-
Enhancing relaxation states and positive emotions in physicians through a mindfulness training program: A one-year study
Psychology, Health and Medicine, Vol. 20, Núm. 6, pp. 720-731
2014
-
Proneness to worry is negatively associated with blood pressure and baroreflex sensitivity: Further evidence of the blood pressure emotional dampening hypothesis
Biological Psychology, Vol. 96, Núm. 1, pp. 20-27
2013
-
Mindfulness (Vipassana) meditation: Effects on P3b event-related potential and heart rate variability
International Journal of Psychophysiology, Vol. 90, Núm. 2, pp. 207-214