EDUCACIÓN FÍSICA Y TRANSFORMACIÓN SOCIAL
EFTS
Universitat de València
Valencia, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universitat de València (6)
2022
-
How Can Service-Learning Shape the Political Perspectives of Pre-Service Teachers? A Program in the Field of Physical Education
International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 15
2020
-
A Mixed Methods Study to Examine the Influence of CLIL on Physical Education Lessons: Analysis of Social Interactions and Physical Activity Levels
Frontiers in Psychology, Vol. 11
-
Effects of Service Learning on Physical Education Teacher Education Students’ Subjective Happiness, Prosocial Behavior, and Professional Learning
Frontiers in Psychology, Vol. 11
-
Tratamiento e Interpretación de la Educación Física durante el enfoque legislativo Franquista (1939-1970)
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 37, pp. 449-454
2017
-
A school-based physical activity promotion intervention in children: Rationale and study protocol for the PREVIENE Project
BMC Public Health, Vol. 17, Núm. 1
2016
-
‘Aprendizaje-servicio’ en los grados universitarios de Educación Física: ejercicio físico con personas mayores
Ágora para la educación física y el deporte, Vol. 18, Núm. 3, pp. 244-258