ADRIÁN
SEGURA ROBLES
PROFESOR PERMANENTE LABORAL
ANTONIO JOSÉ
MORENO GUERRERO
PROFESOR CONTRATADO DOCTOR
Publicaciones en las que colabora con ANTONIO JOSÉ MORENO GUERRERO (22)
2024
-
Flipped learning como herramienta generadora de mejoras académicas en educación superior
Revista Fuentes, Vol. 26, Vol. 1, pp. 13-22
2023
2022
-
Benefits of Using the Learning Management System based on Flipped Learning Methodology
REDIE: Revista Electrónica de Investigación Educativa, Núm. 24
-
Comparative analysis between a STEM-based learning process and traditional teaching
South African Journal of Education, Vol. 42
-
Elaboration and validation of the scale to measure the experience on gamification in education (EGAMEDU)
JOTSE, Vol. 12, Núm. 1, pp. 217-229
-
Innovating in nutrition education: Application of gamification and digital resources in high school students
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 43, pp. 438-446
-
Science mapping analysis of “cultural” in web of science (1908–2019)
Quality and Quantity, Vol. 56, Núm. 1, pp. 239-257
2021
-
Adaptation and validation of the motivated strategies for learning questionnaire for spanish adolescents
EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 11, Núm. 1, pp. 142-153
-
Gamification and flipped learning and their influence on aspects related to the teaching-learning process
Heliyon, Vol. 7, Núm. 2
-
Projection of e-learning in higher education: a study of its scientific production in web of science
EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 11, Núm. 1, pp. 20-32
-
Robotics in education: A scientific mapping of the literature in web of science
Electronics (Switzerland), Vol. 10, Núm. 3, pp. 1-18
-
Spanish adaptation and validation of the teaching and learning experiences questionnaire
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 7
-
What does literature teach about digital pathology? A bibliometric study in Web of Science
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 16, pp. 106-121
2020
-
Análisis bibliométrico del método blended learning en la educación superior en web of science
Innovación Docente e Investigación en Educación: avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 145-158
-
Análisis de redes de colaboración sobre gamificación en el ámbito universitario
Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020
-
Análisis sobre la producción científica del aprendizaje invertido en ciencias sociales
Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020
-
Aprendizaje invertido en educación: análisis bibliométrico del corpus científico
Innovación Docente e Investigación en Educación y Ciencias Sociales: Avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 467-476
-
Blended learning en educación superior: Un mapeo científico en Web of Science
Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020
-
Gamificación en el ámbito universitario: análisis de colaboración científica y evolución temática
Innovación Docente e Investigación en Educación: avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 1035-1046
-
Machine learning and big data in the impact literature. A bibliometric review with scientific mapping in web of science
Symmetry, Vol. 12, Núm. 4