SALVADOR DEL
BARRIO GARCÍA
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
DOLORES MARÍA
FRÍAS JAMILENA
CATEDRÁTICA DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con DOLORES MARÍA FRÍAS JAMILENA (7)
2020
-
The Effect of Message Consistency and Destination-Positioning Brand Strategy Type on Consumer-Based Destination Brand Equity
Journal of Travel Research, Vol. 59, Núm. 8, pp. 1447-1463
-
The effect of self-congruity and motivation on consumer-based destination brand equity
Journal of Vacation Marketing, Vol. 26, Núm. 3, pp. 287-304
2019
-
Destination brand equity-formation: Positioning by tourism type and message consistency
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 12, pp. 114-124
-
Self-congruity and motivations as antecedents of destination perceived value: The moderating effect of previous experience
International Journal of Tourism Research, Vol. 21, Núm. 1, pp. 23-36
2013
-
Determinants of Satisfaction with Holidays and Hospitality in Rural Tourism in Spain: The Moderating Effect of Tourists' Previous Experience
Cornell Hospitality Quarterly, Vol. 54, Núm. 3, pp. 294-307
2012
-
El tipo de incentivo como determinate en el atractivo de la promoción de venta en turismo rural. Efecto moderador del sexo, la edad y la experiencia
Revista española de investigación de marketing, Vol. 16, Núm. 2, pp. 103-121
2009
-
El efecto de la propensión a la promoción en el atractivo de diferentes tipos de incentivos promocionales en turismo rural.
XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.