FRANCISCO
CANO GARCÍA
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
ANA BELÉN
GARCÍA BERBEN
PROFESORA TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con ANA BELÉN GARCÍA BERBEN (5)
2019
-
Relaciones entre enfoques de aprendizaje atípico y comprensión lectora en educación secundaria
Avances en Ciencias de la Educación y del Desarrollo: 2019
2018
-
Students’ self-worth protection and approaches to learning in higher education: predictors and consequences
Higher Education, Vol. 76, Núm. 1, pp. 163-181
2014
-
Enfoques de aprendizaje, comprensión lectora y autorregulación: últimos hallazgos
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 4, Núm. 1, pp. 255-264
-
Learning approaches and reading comprehension: the role of student questioning and prior knowledge
Revista de psicodidáctica, Vol. 19, Núm. 2, pp. 247-265
-
The effects of question-generation training on metacognitive knowledge, self regulation and learning approaches in Science
Psicothema, Vol. 26, Núm. 3, pp. 385-390