Publicaciones en las que colabora con FRANCISCO MUÑOZ LEIVA (54)

2022

  1. Do biometric payment systems work during the COVID-19 pandemic? Insights from the Spanish users' viewpoint

    Financial Innovation, Vol. 8, Núm. 1

  2. Drivers of purchase intention in Instagram Commerce

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 26, Núm. 2

  3. Environmental concern as a moderator of information processing: A fMRI study

    Journal of Cleaner Production, Vol. 369

  4. Estudio de los patrones visuales del usuario a las marcas de moda en Instagram commerce

    El papel de la innovación y la economía social como instrumentos para la recuperación económica y sostenible en un escenario post pandemia: Libro de actas del V Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas (AJICEDE)

  5. Influencia de la apelación del mensaje en la atención. Un estudio de eye-tracking

    Vivat Academia, Núm. 155

  6. La efectividad de la publicidad medioambiental: un análisis del recuerdo publicitario a través de la neurociencia

    Icono14, Vol. 20, Núm. 2

  7. Modelling sustainable mobility adoption from the urban population view (SMAUP model): The moderating effect of household size

    Research in Transportation Business and Management, Vol. 45

  8. Selling on Instagram: Factors that Determine the Adoption of Instagram Commerce

    International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 38, Núm. 11, pp. 1004-1022

  9. To buy or not to buy, that is the question: understanding the determinants of the urge to buy impulsively on Instagram Commerce

    Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 16, Núm. 4, pp. 477-493