Argitalpenak (129) FRANCISCO MUÑOZ LEIVA argitalpenak

2022

  1. Discovering prominent themes of the application of eye tracking technology in marketing research

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 22, Núm. 1, pp. 97-113

  2. Do biometric payment systems work during the COVID-19 pandemic? Insights from the Spanish users' viewpoint

    Financial Innovation, Vol. 8, Núm. 1

  3. Drivers of purchase intention in Instagram Commerce

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 26, Núm. 2

  4. El consumo de CBD en España: un análisis del perfil consumidor y propuestas estratégicas de comercialización

    Investigación y transferencia de las ciencias sociales frente a un mundo en crisis (Dykinson), pp. 1890-1917

  5. Environmental concern as a moderator of information processing: A fMRI study

    Journal of Cleaner Production, Vol. 369

  6. Estudio de los patrones visuales del usuario a las marcas de moda en Instagram commerce

    El papel de la innovación y la economía social como instrumentos para la recuperación económica y sostenible en un escenario post pandemia: Libro de actas del V Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas (AJICEDE)

  7. Eye-Tracking Technology for Measuring Banner Advertising Efficacy on E-Tourism Websites: A Methodological Proposal

    Handbook of e-Tourism (Springer International Publishing), pp. 685-716

  8. Influencia de la apelación del mensaje en la atención. Un estudio de eye-tracking

    Vivat Academia, Núm. 155

  9. La efectividad de la publicidad medioambiental: un análisis del recuerdo publicitario a través de la neurociencia

    Icono14, Vol. 20, Núm. 2

  10. Modelling sustainable mobility adoption from the urban population view (SMAUP model): The moderating effect of household size

    Research in Transportation Business and Management, Vol. 45

  11. Selling on Instagram: Factors that Determine the Adoption of Instagram Commerce

    International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 38, Núm. 11, pp. 1004-1022

  12. The role of customer brand engagement in the use of Instagram as a “shop window” for fashion-industry social commerce

    Journal of Fashion Marketing and Management, Vol. 26, Núm. 3, pp. 495-515

  13. To buy or not to buy, that is the question: understanding the determinants of the urge to buy impulsively on Instagram Commerce

    Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 16, Núm. 4, pp. 477-493

2021

  1. Characterisation of potential adopters of domestic biomass heating

    International Journal of Green Energy, Vol. 18, Núm. 3, pp. 219-230