JUANA
MUÑOZ LÓPEZ
PROFESORA TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicacións (23) Publicacións de JUANA MUÑOZ LÓPEZ
2024
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Grammatical comprehension in language and communication disorders
Clinical Linguistics and Phonetics, Vol. 38, Núm. 9, pp. 819-837
2023
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Erratum: Singleton consonant onset acquisition in monolingual Granada Spanish-speaking preschoolers with typical versus protracted phonological development: Impacts of word structure and feature constraints (Journal of Child Language (2023) (1–35) doi: 10.1017/S0305000922000666)
Journal of Child Language
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Intervención personalizada de la dislexia con la plataforma INVENTAPALABRAS. Estudio de un caso
Revista de logopedia, foniatría y audiología, Vol. 43, Núm. 1
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Terapia Lee Silverman en un caso de Parkinson: efectos en la voz, deglución y reflujo faringolarÍngeo
Revista de logopedia, foniatría y audiología, Vol. 43, Núm. 1
2021
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Dysphonia Severity Index (DSI) in Praat as a Tool for the Assessment of Singers of different Musical Styles: Classical and Flamenco
Journal of Otolaryngology Head and Neck Surgery, Vol. 7, Núm. 1
2020
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El cuidado de la voz flamenca: un enfoque preventivo
Revista del Centro de Investigación Flamenco Telethusa, Vol. 13, Núm. 15, pp. 20-25
2018
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La cualidad vocal del cante flamenco: una aproximación desde la logopedia y la acústica experimental
Logopedia: conectando ciencia y profesión: Recopilación de ponencias XXXI Congreso Internacional AELFA-IF
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Presentación
Logopedia: conectando ciencia y profesión: Recopilación de ponencias XXXI Congreso Internacional AELFA-IF
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Word-initial rhotic clusters in Spanish-speaking preschoolers in Chile and Granada, Spain
Clinical Linguistics and Phonetics, Vol. 32, Núm. 5-6, pp. 481-505
2017
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Effectiveness of a Short Voice Training Program for Teachers: A Preliminary Study
Journal of Voice, Vol. 31, Núm. 6, pp. 697-706
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Voice Habits and Behaviors: Voice Care Among Flamenco Singers
Journal of Voice, Vol. 31, Núm. 2, pp. 246.e11-246.e19
2014
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Grammatical comprehension in spanish-speaking children with specific language impairment (SLI)
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 17, pp. 1-12
2010
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CEG 2-4 (test de comprensión de estructuras gramaticales de 2 a 4 años): estudio piloto
Revista de logopedia, foniatría y audiología, Vol. 30, Núm. 2, pp. 62-72
2008
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Psychometric properties of a grammatical comprehension test
Revista de Neurologia, Vol. 47, Núm. 1, pp. 21-26
2007
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A study of theory of mind in a group of schizophrenic patients using a mental verb extension task
Psychopathology, Vol. 40, Núm. 6, pp. 405-417
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Español Básico: proyecto Integra Junior
Grupo Editorial Universitario
2006
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Evaluación de la pragmática
25 Congreso Internacional de AELFA, Granada 28-30 junio 2006. Diplomatura de logopedia de la UGR. 2º Encuentro Iberoamericano de Logopedia
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Test de comprensión de estructuras gramaticales (CEG)
Lexicografía y enseñanza de la lengua española: Actas de las XI Jornadas sobre la Enseñanza de la Lengua Española
2003
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Acoustic and perceptual indicators of normal and pathological voice
Folia Phoniatrica et Logopaedica, Vol. 55, Núm. 2, pp. 102-114
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Temporal variability in speech segments of Spanish: Context and speaker related differences
Speech Communication, Vol. 40, Núm. 4, pp. 431-447