Publications dans lesquelles il/elle collabore avec MARÍA LUISA RODRÍGUEZ ALMENDROS (14)

2023

  1. AppRendo solo: Aprendizaje-servicio transversal para desarrollo de software accesible

    Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 8, pp. 25-32

  2. Un enfoque innovador para el aprendizaje activo y colaborativo basado en juegos de rol

    Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 8, pp. 335-342

2018

  1. Visual working memory training of the elderly in VIRTRAEL personalized assistant

    Intelligent Systems Reference Library (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 57-76

2016

  1. Serious games for the cognitive stimulation of elderly people

    2016 IEEE International Conference on Serious Games and Applications for Health, SeGAH 2016

2013

  1. Extensión de la plataforma de debate virtual para dar soporte al análisis y mejora de la usabilidad del alumnado (PID 10-179)

    Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada.: Vol. 2 (Editorial Universidad de Granada), pp. 1364-1374

  2. Mobile learning technology based on iOS devices to support students with special education needs

    Computers and Education, Vol. 61, Núm. 1, pp. 77-90

2012

  1. Enabling correct design and formal analysis of Ambient Assisted Living systems

    Journal of Systems and Software, Vol. 85, Núm. 3, pp. 498-510

2011

  1. Análisis de la usabilidad en un programa de estimulación cognitiva para mayores

    Actas del XII Congreso Internacional de Interaccion Persona-Ordenador, INTERACCION 2011

  2. Sistema de Mobile Learning con Capacidades Colaborativas para Alumnos con Necesidades Especiales

    Actas del XII Congreso Internacional de Interaccion Persona-Ordenador, INTERACCION 2011

2010

  1. Plataforma móvil de apoyo al aprendizaje en educación especial

    EFT: Educação, Formação & Tecnologias, Núm. 1, pp. 14-23

2004

  1. A framework for modelling the user interaction with a complex system

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), Vol. 2809, pp. 50-61

  2. Sc@ut: Platform for communication in ubiquitous and adaptive environments applied for children with autism

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), Vol. 3196, pp. 50-67