PATRICIA
PADEREWSKI RODRÍGUEZ
PROFESORA TITULAR DE UNIVERSIDAD
CESAR ALBERTO COLLAZOS ORDOÑEZ-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (7)
2020
-
Learning about Programming and Epistemic Emotions: A Gendered Analysis
Revista Facultad de Ingenieria, Vol. 29, Núm. 54
-
Learning about Programming and Epistemic Emotions: A Gendered Analysis
Revista Facultad de Ingeniería, Vol. 29, Núm. 54
2018
-
Academic emotions in women who learn to program: A highly relevant factor in the software sector
ACM International Conference Proceeding Series
-
PLAGER-VG: platform for managing educational multiplayer video games
Multimedia Tools and Applications, Vol. 77, Núm. 2, pp. 2115-2152
2016
-
Aplicación del procedimiento formal definido para evaluar, monitorear y mejorar el proceso de aprendizaje colaborativo en su etapa de proceso mediante la creación de mecanismos
I+ T+ C: Investigación, tecnología y ciencia, Vol. 1, Núm. 10, pp. 57-68
-
Estudio de caso sobre mecanismos para evaluar, monitorear y mejorar el proceso de aprendizaje colaborativo
Campus Virtuales, Vol. 5, Núm. 1, pp. 100-115
-
Formal description of mechanisms for monitoring, evaluation and improvement of the process of collaborative learning in its process phase
2016 IEEE 11th Colombian Computing Conference, CCC 2016 - Conference Proceedings