PATRICIA
PADEREWSKI RODRÍGUEZ
PROFESORA TITULAR DE UNIVERSIDAD
Natalia
Padilla Zea
Publikationen, an denen er mitarbeitet Natalia Padilla Zea (44)
2018
-
Empathy and virtual agents for learning applications in symbiotic systems
IEEE Global Engineering Education Conference, EDUCON
-
Gender design methods for engineering, responsible innovation and interaction
ACM International Conference Proceeding Series
-
Introduciendo una historia interactiva en una experiencia geolocalizada
Revista Colombiana de Computación, Vol. 19, Núm. 1, pp. 69-85
-
Modelo para la integración de procesos educativos en una aventura gráfica
Campus Virtuales, Vol. 7, Núm. 1, pp. 33-50
-
PLAGER-VG: platform for managing educational multiplayer video games
Multimedia Tools and Applications, Vol. 77, Núm. 2, pp. 2115-2152
2017
-
Designing stories for educational video games: Analysis and evaluation
International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies, Vol. 12, Núm. 4, pp. 1-13
-
Diseño de videojuegos orientado a la educación emocional
Libro de Actas del V Congreso Internacional de Videojuegos y Educación. CIVE'17 (5º. 2017.Tenerife)
-
Initiatives and Strategies to Encourage Women into Engineering
Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 12, Núm. 2, pp. 106-114
-
Introducing an interactive story in a geolocalized experience
ACM International Conference Proceeding Series
-
The graphic adventure as an instrument to assist comprehensive reading
ACM International Conference Proceeding Series
2016
-
Diseño de una narrativa interactiva para experiencias geolocalizadas
Actas del XVII Congreso Internacional de Interacción Persona-Ordenador. Interacción 2016
-
Interactive narrative design for geolocated experiences
ACM International Conference Proceeding Series
-
Living-UGR: Una aventura gráca geolocalizada para difundir el patrimonio de la Universidad de Granada
CEUR Workshop Proceedings
2015
-
A design process for balanced educational video games with collaborative activities
DYNA: revista de la Facultad de Minas. Universidad Nacional de Colombia. Sede Medellín, Vol. 82, Núm. 193, pp. 223-232
-
Bringing closer women to engineering: Projects and strategies that promote their inclusion
ACM International Conference Proceeding Series
-
Evaluación continua para aprendizaje basado en competencias: Una propuesta para videojuegos educativos
IE Comunicaciones: Revista Iberoamericana de Informática Educativa, Núm. 21
-
Evaluación de una historia interactiva: Una aproximación basada en emociones
CEUR Workshop Proceedings
-
Teaching emotions to children by using video games
ACM International Conference Proceeding Series
-
The importance of emotions in the interactive stories design
ACM International Conference Proceeding Series
2014
-
A method to analyze efficiency of the story as a motivational element in video games
Proceedings of the European Conference on Games-based Learning