SALVADOR
MORAL CUADRA
PROF. AYUDANTE DOCTOR
Publicaciones (79) Publicaciones de SALVADOR MORAL CUADRA
2024
-
Discovering flamenco show audience tourists’ profile: Sentiment analysis, opinions and attitudes
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 32
-
Exploring the three-dimensional effect of corporate social responsibility on brand equity, corporate reputation, and willingness to pay. A study of the fashion industry
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 79
2023
-
Análisis de la eficiencia del servicio de promoción turística en las entidades locales
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 201-206
-
Análisis de un modelo de evaluación de las dimensiones de la satisfacción laboral, el compromiso organizacional y la intención de abandono en los empleados de los hoteles de Ecuador
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 19-24
-
Análisis del apego familiar al viajar con mascotas: Una perspectiva desde la demanda turística
Cuadernos de turismo, Núm. 51, pp. 1-18
-
Authenticity and motivations towards film destination
Asia Pacific Journal of Tourism Research, Vol. 28, Núm. 5, pp. 401-415
-
Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla
coord.
Dykinson
-
Does the education level of residents influence the support for sustainable tourism?
Current Issues in Tourism
-
E-sports como interés turístico en Melilla
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 129-134
-
Flamenco experience in Córdoba, Spain: estimating tourist profiles by multilayer perceptron's artificial neural networks
Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development, Vol. 13, Núm. 4, pp. 609-624
-
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida
coord.
Dykinson
-
Influence of gastronomic motivations, satisfaction and experiences on loyalty towards a destination
British Food Journal, Vol. 125, Núm. 10, pp. 3766-3783
-
Organizational Innovation, Capacities, Services and Creativity in Technology-Based Companies. Case Study on a Technology-Based Service Company in a Developing Country
Proceedings of the LACCEI international Multi-conference for Engineering, Education and Technology
-
Percepción del turismo en Melilla.: Análisis de los impactos económicos
Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 151-160
-
Pet tourism: motivations and assessment in the destinations
Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, Vol. 18, Núm. 3, pp. 335-350
-
Public administration education towards Sustainable Development Goals: psychometric analysis of a scale
International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 24, Núm. 6, pp. 1177-1196
-
¿Qué es lo que busca el turista actual? Nuevas tendencias y actualidad: turismo cinematográfico
Turismo y patrimonio: enfoques para la gestión (Aranzadi), pp. 539-548
2022
-
Creando experiencias sostenibles en turismo gastronómico
Diseñando experiencias sostenibles en turismo (Tirant Humanidades), pp. 115-123
-
Discovering gastronomic tourists’ profiles through artificial neural networks: analysis, opinions and attitudes
Tourism Recreation Research, Vol. 47, Núm. 3, pp. 347-358
-
El apoyo de los residentes al desarrollo del agroturismo en el noroeste de la República Dominicana
Investigaciones Turísticas, Núm. 23, pp. 360-378