
SALVADOR
MORAL CUADRA
Researcher in the period 2020-2024
Publications (53) SALVADOR MORAL CUADRA publications
2025
-
AUTHENTICITY OF ARCHITECTURE, PLACE ATTACHMENT, IDENTITY AND SUPPORT FOR SUSTAINABLE TOURISM IN WORLD HERITAGE CITIES
Tourism and Hospitality Management, Vol. 31, Núm. 1, pp. 81-92
-
Circular economy practices in wine tourism: Environmental policies and strategies for the development of wine routes in Spain
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 39
-
El nuevo orden del turismo global: Trump 2.0 puede redirigir los flujos turísticos y crear nuevas dinámicas en el sector.....
Inversión: el semanario líder de bolsa, economía y gestión de patrimonios, Núm. 1345, pp. 42-43
-
Gestión de proyectos de turismo fronterizo: Análisis de la influencia de los días de estancia desde la valoración de los servicios ofertados
Nuevas dimensiones de cambio en el panorama turístico actual. Melilla como destino emergente (Dykinson), pp. 259-265
-
Nuevas dimensiones de cambio en el panorama turístico actual. Melilla como destino emergente
coord.
Dykinson
-
Participación comunitaria y apoyo al ecoturismo en áreas naturales protegidas. Evidencias desde la República Dominicana
Cuadernos geográficos de la Universidad de Granada, Vol. 64, Núm. 1, pp. 5-23
-
Problem-based learning for the development of sustainable attitudes and knowledge in engineering students: evidence from the Dominican Republic
International Journal of Sustainability in Higher Education
-
Travelling with dogs: drivers, constraints, and emotions
Anatolia
-
Turismo cinematográfico en España: Luces, cámara y acción en Morón de la Frontera (España)
Nuevas dimensiones de cambio en el panorama turístico actual. Melilla como destino emergente (Dykinson), pp. 326-333
2024
-
Discovering flamenco show audience tourists’ profile: Sentiment analysis, opinions and attitudes
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 32
-
Does the education level of residents influence the support for sustainable tourism?
Current Issues in Tourism, Vol. 27, Núm. 19, pp. 3165-3183
-
El papel del deporte como motor del turismo en Melilla a través de las redes sociales
Presente y futuro de Melilla: Estrategias de gobernanza y políticas públicas (Dykinson), pp. 421-430
-
Exploring the three-dimensional effect of corporate social responsibility on brand equity, corporate reputation, and willingness to pay. A study of the fashion industry
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 79
-
Framework for Enhancing the Social Impact of Tourism Research
Springer Proceedings in Business and Economics
-
Framework for Enhancing the Social Impact of Tourism Research
Tourism and ICTs: Advances in Data Science, Artificial Intelligence and Sustainability
-
Gastrotourists' profiles through their motivations, opinions, and perceptions: An artificial neural networks approach
International Journal of Tourism Research, Vol. 26, Núm. 3
-
Lights! Camera! Action! Unveiling film tourists' profile
Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development
-
Organizaciones del Sector Turístico
Centenario del Turismo Español (Nexo ediciones), pp. 465-490
-
Reflexiones sobre las perspectivas y enfoques de la autenticidad en el desarrollo del turismo sostenible
Derecho, igualdad y transformación social (Dykinson), pp. 153-161
2023
-
Análisis de la eficiencia del servicio de promoción turística en las entidades locales
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 201-206