DANIEL MAYORGA VEGA-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (92)

2025

  1. Accuracy and cross-validity of the Xiaomi Mi Band 2, 3, 4, and 5 wristbands in evaluating physical activity in adolescents according to WHO 2020 guidelines: School-Fit study

    Journal of Sports Medicine and Physical Fitness, Vol. 65, Núm. 9, pp. 1210-1220

  2. Could a gamified intermittent teaching unit in Physical Education enhance primary schoolchildren’s regular physical activity?

    Sportis: Revista Técnico-Científica del Deporte Escolar, Educación Física y Psicomotricidad, Vol. 11, Núm. 2

  3. Efecto de la Gamificación "La Aventura de Andaluzo" sobre la Motivación, Intención de Ser Físicamente Activo y Actividad Física Semanal de Escolares

    Cultura, ciencia y deporte, Vol. 20, Núm. 65

  4. Efecto de una unidad didáctica intermitente gamificada sobre el disfrute en estudiantes de Educación Secundaria en el contexto de la Educación Física

    Espiral. Cuadernos del profesorado, Vol. 18, Núm. 38, pp. 80-94

  5. Effect of a gamified-based intermittent teaching unit in Physical Education on schoolchildrenʼs accelerometer-measured weekly physical activity: a cluster-randomized controlled trial. School-fit study

    Revista de psicodidáctica, Vol. 30, Núm. 1

  6. Is Physical Education more enjoyable outside than inside the school center?

    Sportis: Revista Técnico-Científica del Deporte Escolar, Educación Física y Psicomotricidad, Vol. 11, Núm. 3, pp. 1-27

  7. The Avengers in action: A gamified-based intermittent teaching unit in the Physical Education setting to promote physical activity and its psychological mediators in secondary education students

    Psychology of Sport and Exercise, Vol. 79