COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
DEPARTAMENTO
ÁLVARO JOSÉ
ROJAS LAMORENA
PROFESOR AYUDANTE DOCTOR (LOSU)
Publicaciones en las que colabora con ÁLVARO JOSÉ ROJAS LAMORENA (9)
2024
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The future of TV-shopping: predicting user purchase intention through an extended technology acceptance model
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 198
2023
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How does brand equity work? A review of theory and a research agenda
A Research Agenda for Brand Management in a New Era of Consumerism (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 73-88
2022
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A review of three decades of academic research on brand equity: A bibliometric approach using co-word analysis and bibliographic coupling
Journal of Business Research, Vol. 139, pp. 1067-1083
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The relationship between brand experience and word-of-mouth in the TV-series sector: The moderating effect of culture and gender
Journal of Marketing Communications, Vol. 28, Núm. 5, pp. 506-527
2021
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El uso de “ClassCraft” como herramienta gamificación en el módulo de Operaciones Auxiliares de Gestión de Tesorería
Investigación e innovación educativa frente a los retos para el desarrollo sostenible (Dykinson), pp. 838-851
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No more drama: Genres and subgenres of TV series
Handbook of Research on Contemporary Storytelling Methods Across New Media and Disciplines (IGI Global), pp. 274-299
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What television series interest viewers? Identification of general trends
Omni-Channel communication: Delivering unified communications across all branded touch-points: Conference proceedings
2020
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La experiencia gastronómica en el restaurante: delimitación teórica y empírica en dos tipos de establecimiento
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 20, Núm. 1, pp. 181-204
2019
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Sexo, violencia y estereotipos en el brand equity de una serie: El caso de Juego de Tronos
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 19, Núm. 1, pp. 15-40