Publicaciones (12) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2007

  1. Análisis de la efectividad del mensaje publicitario en la promoción de comportamientos de consumo sostenibles

    Estudios sobre consumo, Núm. 82, pp. 9-17

  2. Cardiac defense: From attention to action

    International Journal of Psychophysiology, Vol. 66, Núm. 3, pp. 169-182

  3. Determinants of the use of the Internet as a tourist information source

    Service Industries Journal, Vol. 27, Núm. 7, pp. 881-891

  4. Extrinsic and intrinsic motivation in the use of the internet as a tourist information source

    International Journal of Internet Marketing and Advertising, Vol. 4, Núm. 1, pp. 37-52

  5. Internet como fuente de información a la Agencia de Viajes en la selección del destino turístico: un análisis del perfil de usuario

    Investigación y marketing, Núm. 94, pp. 6-16

  6. Internet y el valor de negocio

    Mediterráneo económico, Núm. 11, pp. 397-415

  7. La seguridad y salud en el trabajo en el marco de la responsabilidad social de la empresa

    Revista de fomento social, Núm. 246, pp. 199-216

  8. Modeling a city's image: The case of Granada

    Cities, Vol. 24, Núm. 5, pp. 335-352

  9. The dimensionality of customer privacy concern on the internet

    Online Information Review, Vol. 31, Núm. 4, pp. 420-439

  10. The effect of Internet general privacy concern on customer behavior

    Electronic Commerce Research, Vol. 7, Núm. 2, pp. 117-141

  11. The influence of the Internet on destination satisfaction

    Internet Research, Vol. 17, Núm. 4, pp. 402-420

  12. Web Acceptance Model (WAM): Moderating effects of user experience

    Information and Management, Vol. 44, Núm. 4, pp. 384-396