Departamento
COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Publicaciones (12) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2007
-
Análisis de la efectividad del mensaje publicitario en la promoción de comportamientos de consumo sostenibles
Estudios sobre consumo, Núm. 82, pp. 9-17
-
Cardiac defense: From attention to action
International Journal of Psychophysiology, Vol. 66, Núm. 3, pp. 169-182
-
Determinants of the use of the Internet as a tourist information source
Service Industries Journal, Vol. 27, Núm. 7, pp. 881-891
-
Extrinsic and intrinsic motivation in the use of the internet as a tourist information source
International Journal of Internet Marketing and Advertising, Vol. 4, Núm. 1, pp. 37-52
-
Internet como fuente de información a la Agencia de Viajes en la selección del destino turístico: un análisis del perfil de usuario
Investigación y marketing, Núm. 94, pp. 6-16
-
Internet y el valor de negocio
Mediterráneo económico, Núm. 11, pp. 397-415
-
La seguridad y salud en el trabajo en el marco de la responsabilidad social de la empresa
Revista de fomento social, Núm. 246, pp. 199-216
-
Modeling a city's image: The case of Granada
Cities, Vol. 24, Núm. 5, pp. 335-352
-
The dimensionality of customer privacy concern on the internet
Online Information Review, Vol. 31, Núm. 4, pp. 420-439
-
The effect of Internet general privacy concern on customer behavior
Electronic Commerce Research, Vol. 7, Núm. 2, pp. 117-141
-
The influence of the Internet on destination satisfaction
Internet Research, Vol. 17, Núm. 4, pp. 402-420
-
Web Acceptance Model (WAM): Moderating effects of user experience
Information and Management, Vol. 44, Núm. 4, pp. 384-396