Departamento
COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Capítulos de Libro (10) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2013
-
Caso 1. Cola Cao "se bate" en China
Casos de comportamiento del consumidor: reflexiones para la dirección de marketing (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 337-339
-
Cola Cao "se bate" en China
Casos de comportamiento del consumidor: reflexiones para la dirección de marketing (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 62-70
-
E-WOM en redes sociales: antecedentes y consecuencias
Estrategias de distribución y comportamiento de compra multicanal: tendencias y oportunidades para que fabricante y distribuidor rentabilicen sus decisiones de marketing (KRK), pp. 333-352
-
Educational Applications of Clickers in University Teaching
Technologies for inclusive education: beyond traditional integration approaches (Hershey PA: Information Science Reference, 2013), pp. 285-304
-
Experts vs. novices: Influence of promotional benefit type on their online purchase intention
Handbook of Research on Enterprise 2.0: Technological, Social, and Organizational Dimensions (IGI Global), pp. 332-350
-
Improving the effectiveness of advertising in internet social networking
IT Policy and Ethics: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1244-1272
-
Innovation and diversification policies in the banking sector: The case of the urban@ program
Handbook of Research on Enterprise 2.0: Technological, Social, and Organizational Dimensions (IGI Global), pp. 280-297
-
La clase social y su influencia en el consumo: ¿Los ricos también lloran?
Casos de comportamiento del consumidor: reflexiones para la dirección de marketing (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 89-97
-
Sport marketing: Cyber strategies for clubs and events
Marketing in the Cyber Era: Strategies and Emerging Trends (IGI Global), pp. 177-189
-
The Simulator as a University Business School Support Tool: Implementation of Simbrand
Technologies for inclusive education: beyond traditional integration approaches (Hershey PA: Information Science Reference, 2013), pp. 305-323