Capítulos de Libro (10) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2013

  1. Caso 1. Cola Cao "se bate" en China

    Casos de comportamiento del consumidor: reflexiones para la dirección de marketing (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 337-339

  2. Cola Cao "se bate" en China

    Casos de comportamiento del consumidor: reflexiones para la dirección de marketing (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 62-70

  3. E-WOM en redes sociales: antecedentes y consecuencias

    Estrategias de distribución y comportamiento de compra multicanal: tendencias y oportunidades para que fabricante y distribuidor rentabilicen sus decisiones de marketing (KRK), pp. 333-352

  4. Educational Applications of Clickers in University Teaching

    Technologies for inclusive education: beyond traditional integration approaches (Hershey PA: Information Science Reference, 2013), pp. 285-304

  5. Experts vs. novices: Influence of promotional benefit type on their online purchase intention

    Handbook of Research on Enterprise 2.0: Technological, Social, and Organizational Dimensions (IGI Global), pp. 332-350

  6. Improving the effectiveness of advertising in internet social networking

    IT Policy and Ethics: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1244-1272

  7. Innovation and diversification policies in the banking sector: The case of the urban@ program

    Handbook of Research on Enterprise 2.0: Technological, Social, and Organizational Dimensions (IGI Global), pp. 280-297

  8. La clase social y su influencia en el consumo: ¿Los ricos también lloran?

    Casos de comportamiento del consumidor: reflexiones para la dirección de marketing (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 89-97

  9. Sport marketing: Cyber strategies for clubs and events

    Marketing in the Cyber Era: Strategies and Emerging Trends (IGI Global), pp. 177-189

  10. The Simulator as a University Business School Support Tool: Implementation of Simbrand

    Technologies for inclusive education: beyond traditional integration approaches (Hershey PA: Information Science Reference, 2013), pp. 305-323