Publicaciones (59) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. "Hay que reivindicar el valor del packaging como factor de crecimiento": Entrevista a Xavier Pascual, director de Hispack

    Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 213, pp. 78-83

  2. "La seguridad alimentaria, prioridad absoluta": Entrevista a Santiago Olivares, jefe de packaging de Nestlé España

    Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 213, pp. 40-43

  3. "Murrelektronik ofrece soluciones rentables y personalizadas": Entrevista a Eduard García-Jurado, director comercial de Murrelektronik Spain

    Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 213, pp. 26-29

  4. "los cambios en las formas de consumo condicionarán el packaging": Entrevista a Yago Mellado, director de Márketing Nacional Unidad de Bebidas de Osborne

    Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 214, pp. 14-19

  5. 'Working Without Occupational Health and Safety Is a Thing of the Past': The Effectiveness of a Workplace Health and Safety Campaign in Andalusia (Spain)

    INNOVATIONS IN SOCIAL MARKETING AND PUBLIC HEALTH COMMUNICATION: IMPROVING THE QUALITY OF LIFE FOR INDIVIDUALS AND COMMUNITIES (SPRINGER INTERNATIONAL PUBLISHING AG), pp. 291-300

  6. A psychophysiological approach for measuring response to messaging: How consumers emotionally process green advertising

    Journal of Advertising Research, Vol. 55, Núm. 2, pp. 192-205

  7. A review of psycho-vs. socio-linguistics theories: An application to marketing research

    Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace (IGI Global), pp. 227-255

  8. Actividad investigadora y contexto económico. El caso de las universidades públicas españolas

    Revista española de documentación científica, Vol. 38, Núm. 1

  9. Adoption of biomass heating systems: Cross-market segmentation of the European region

    Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace (IGI Global), pp. 177-206

  10. Analyzing the cultural diversity of consumers in the global marketplace

    IGI Global, pp. 1-345

  11. Antecedents of attitudes toward the website: The moderating role of long-term orientation and individualism

    Cross Cultural Management, Vol. 22, Núm. 3, pp. 379-404

  12. Association between perceived risk and training in the construction industry

    Journal of Construction Engineering and Management, Vol. 141, Núm. 5

  13. Behavioral Model of Younger Users in M-Payment Systems

    Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Vol. 25, Núm. 2, pp. 169-190

  14. Capital humano, formación universitaria y empleo. El caso de los egresados de Física

    Revista española de física, Vol. 29, Núm. 1, pp. 41-44

  15. Consumer knowledge, information sources used and predisposition towards the adoption of wood pellets in domestic heating systems

    Renewable and Sustainable Energy Reviews, Vol. 43, pp. 207-215

  16. Cross-cultural comparison of the relationships among perceived risk online, perceived usability and satisfaction during browsing of a tourist website

    Tourism & Management Studies, Vol. 11, Núm. 1, pp. 15-24

  17. Discovering prominent themes in integrated marketing communication research from 1991 to 2012: A co-word analytic approach

    International Journal of Advertising, Vol. 34, Núm. 4, pp. 678-701

  18. Drop-out risk measurement of E-banking customers

    Banking, Finance, and Accounting: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 330-349

  19. El arte del etiquetado: Las nuevas siete maravillas de Manter

    Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 217, pp. 78-83

  20. El lenguaje como moderador en el procesamiento de la información online

    La noche europea de los investigadores en el campus de Ceuta: una experiencia compartida (Editorial GEU), pp. 154-154