Departamento
COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Publicaciones (59) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2015
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"Hay que reivindicar el valor del packaging como factor de crecimiento": Entrevista a Xavier Pascual, director de Hispack
Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 213, pp. 78-83
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"La seguridad alimentaria, prioridad absoluta": Entrevista a Santiago Olivares, jefe de packaging de Nestlé España
Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 213, pp. 40-43
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"Murrelektronik ofrece soluciones rentables y personalizadas": Entrevista a Eduard García-Jurado, director comercial de Murrelektronik Spain
Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 213, pp. 26-29
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"los cambios en las formas de consumo condicionarán el packaging": Entrevista a Yago Mellado, director de Márketing Nacional Unidad de Bebidas de Osborne
Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 214, pp. 14-19
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'Working Without Occupational Health and Safety Is a Thing of the Past': The Effectiveness of a Workplace Health and Safety Campaign in Andalusia (Spain)
INNOVATIONS IN SOCIAL MARKETING AND PUBLIC HEALTH COMMUNICATION: IMPROVING THE QUALITY OF LIFE FOR INDIVIDUALS AND COMMUNITIES (SPRINGER INTERNATIONAL PUBLISHING AG), pp. 291-300
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A psychophysiological approach for measuring response to messaging: How consumers emotionally process green advertising
Journal of Advertising Research, Vol. 55, Núm. 2, pp. 192-205
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A review of psycho-vs. socio-linguistics theories: An application to marketing research
Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace (IGI Global), pp. 227-255
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Actividad investigadora y contexto económico. El caso de las universidades públicas españolas
Revista española de documentación científica, Vol. 38, Núm. 1
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Adoption of biomass heating systems: Cross-market segmentation of the European region
Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace (IGI Global), pp. 177-206
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Analyzing the cultural diversity of consumers in the global marketplace
IGI Global, pp. 1-345
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Antecedents of attitudes toward the website: The moderating role of long-term orientation and individualism
Cross Cultural Management, Vol. 22, Núm. 3, pp. 379-404
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Association between perceived risk and training in the construction industry
Journal of Construction Engineering and Management, Vol. 141, Núm. 5
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Behavioral Model of Younger Users in M-Payment Systems
Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Vol. 25, Núm. 2, pp. 169-190
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Capital humano, formación universitaria y empleo. El caso de los egresados de Física
Revista española de física, Vol. 29, Núm. 1, pp. 41-44
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Consumer knowledge, information sources used and predisposition towards the adoption of wood pellets in domestic heating systems
Renewable and Sustainable Energy Reviews, Vol. 43, pp. 207-215
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Cross-cultural comparison of the relationships among perceived risk online, perceived usability and satisfaction during browsing of a tourist website
Tourism & Management Studies, Vol. 11, Núm. 1, pp. 15-24
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Discovering prominent themes in integrated marketing communication research from 1991 to 2012: A co-word analytic approach
International Journal of Advertising, Vol. 34, Núm. 4, pp. 678-701
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Drop-out risk measurement of E-banking customers
Banking, Finance, and Accounting: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 330-349
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El arte del etiquetado: Las nuevas siete maravillas de Manter
Infopack: packaging & etiquetaje industrial, diseño, innovación & tendencias, Núm. 217, pp. 78-83
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El lenguaje como moderador en el procesamiento de la información online
La noche europea de los investigadores en el campus de Ceuta: una experiencia compartida (Editorial GEU), pp. 154-154