Departamento
COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Publicaciones (94) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2021
-
A neuroimaging study protocol on the motivational structures of physicians belonging to private and public health: Neuroeconomics in healthcare
Critical Issues on Changing Dynamics in Employee Relations and Workforce Diversity (IGI Global), pp. 242-265
-
Adoption of electric vehicles: Which factors are really important?
International Journal of Sustainable Transportation, Vol. 15, Núm. 10, pp. 799-813
-
Alcohol versus sponsorship: effectiveness in sports posters
British Food Journal, Vol. 123, Núm. 7, pp. 2398-2413
-
Analysis of the scientific production of the effect of COVID-19 on the environment: A bibliometric study
Environmental Research, Vol. 193
-
Análisis de la dispersión del gasto turístico en destinos sobreexplotados a través del uso de nuevas tecnologías: el caso de Granada, España
Investigaciones Turísticas, Núm. 21, pp. 106-127
-
Análisis de percepción de marca mediante segmentación de los corredores de la maratón de Medellín
Deporte y regulación: nuevos escenarios y desafíos: actas del XI Congreso Iberoamericano de Economía del Deporte
-
Aplicación de la metodologías de juego en las aulas universitarias. Determinación de los principales indicadores de medición de su impacto
Retos y desafíos de la innovación educativa en la era post COVID-19 (McGraw-Hill USA), pp. 29-44
-
Assessing determinants influencing continued use of live streaming services: An extended perceived value theory of streaming addiction
Expert Systems with Applications, Vol. 168
-
Barriers to innovation and willingness to innovate in the food sector: the case of Chile
British Food Journal, Vol. 123, Núm. 10, pp. 3344-3357
-
Big data analytics capability for improved performance of higher education institutions in the Era of IR 4.0: A multi-analytical SEM & ANN perspective.
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 173
-
Brand personality in cultural tourism through social media
Tourism Review, Vol. 76, Núm. 1, pp. 164-183
-
Characterisation of potential adopters of domestic biomass heating
International Journal of Green Energy, Vol. 18, Núm. 3, pp. 219-230
-
Comunicación para conseguir comportamientos responsables: una revisión de literatura
Comunicar en pandemia: de las "fake news" a la sostenibilidad (McGraw Hill España), pp. 359-375
-
Consumer neuroscience techniques in advertising research: A bibliometric citation analysis
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 3, pp. 1-20
-
Consumers' Preferences and Willingness to Pay for Personalised Nutrition
Applied Health Economics and Health Policy, Vol. 19, Núm. 5, pp. 757-767
-
Determinants and risks of intentions to use mobile applications in museums: an application of fsQCA
Current Issues in Tourism, Vol. 24, Núm. 9, pp. 1284-1303
-
Effectuation or causation to promote innovation in technology-based SMEs? The effects of strategic decision-making logics
Technology Analysis and Strategic Management, Vol. 33, Núm. 7, pp. 797-812
-
El efecto de patrocinar el VAR versus publicidad o patrocinio convencional
Deporte y regulación: nuevos escenarios y desafíos: actas del XI Congreso Iberoamericano de Economía del Deporte
-
El rol de la comunicación en las entidades fiscalizadoras regionales europeas: un estudio empírico
Auditoría pública: revista de los Organos Autónomos de Control Externo, Núm. 78, pp. 32-51
-
El uso de “ClassCraft” como herramienta gamificación en el módulo de Operaciones Auxiliares de Gestión de Tesorería
Investigación e innovación educativa frente a los retos para el desarrollo sostenible (Dykinson), pp. 838-851