Publicaciones (94) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. A neuroimaging study protocol on the motivational structures of physicians belonging to private and public health: Neuroeconomics in healthcare

    Critical Issues on Changing Dynamics in Employee Relations and Workforce Diversity (IGI Global), pp. 242-265

  2. Adoption of electric vehicles: Which factors are really important?

    International Journal of Sustainable Transportation, Vol. 15, Núm. 10, pp. 799-813

  3. Alcohol versus sponsorship: effectiveness in sports posters

    British Food Journal, Vol. 123, Núm. 7, pp. 2398-2413

  4. Analysis of the scientific production of the effect of COVID-19 on the environment: A bibliometric study

    Environmental Research, Vol. 193

  5. Análisis de la dispersión del gasto turístico en destinos sobreexplotados a través del uso de nuevas tecnologías: el caso de Granada, España

    Investigaciones Turísticas, Núm. 21, pp. 106-127

  6. Análisis de percepción de marca mediante segmentación de los corredores de la maratón de Medellín

    Deporte y regulación: nuevos escenarios y desafíos: actas del XI Congreso Iberoamericano de Economía del Deporte

  7. Aplicación de la metodologías de juego en las aulas universitarias. Determinación de los principales indicadores de medición de su impacto

    Retos y desafíos de la innovación educativa en la era post COVID-19 (McGraw-Hill USA), pp. 29-44

  8. Assessing determinants influencing continued use of live streaming services: An extended perceived value theory of streaming addiction

    Expert Systems with Applications, Vol. 168

  9. Barriers to innovation and willingness to innovate in the food sector: the case of Chile

    British Food Journal, Vol. 123, Núm. 10, pp. 3344-3357

  10. Big data analytics capability for improved performance of higher education institutions in the Era of IR 4.0: A multi-analytical SEM & ANN perspective.

    Technological Forecasting and Social Change, Vol. 173

  11. Brand personality in cultural tourism through social media

    Tourism Review, Vol. 76, Núm. 1, pp. 164-183

  12. Characterisation of potential adopters of domestic biomass heating

    International Journal of Green Energy, Vol. 18, Núm. 3, pp. 219-230

  13. Comunicación para conseguir comportamientos responsables: una revisión de literatura

    Comunicar en pandemia: de las "fake news" a la sostenibilidad (McGraw Hill España), pp. 359-375

  14. Consumer neuroscience techniques in advertising research: A bibliometric citation analysis

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 3, pp. 1-20

  15. Consumers' Preferences and Willingness to Pay for Personalised Nutrition

    Applied Health Economics and Health Policy, Vol. 19, Núm. 5, pp. 757-767

  16. Determinants and risks of intentions to use mobile applications in museums: an application of fsQCA

    Current Issues in Tourism, Vol. 24, Núm. 9, pp. 1284-1303

  17. Effectuation or causation to promote innovation in technology-based SMEs? The effects of strategic decision-making logics

    Technology Analysis and Strategic Management, Vol. 33, Núm. 7, pp. 797-812

  18. El efecto de patrocinar el VAR versus publicidad o patrocinio convencional

    Deporte y regulación: nuevos escenarios y desafíos: actas del XI Congreso Iberoamericano de Economía del Deporte

  19. El rol de la comunicación en las entidades fiscalizadoras regionales europeas: un estudio empírico

    Auditoría pública: revista de los Organos Autónomos de Control Externo, Núm. 78, pp. 32-51

  20. El uso de “ClassCraft” como herramienta gamificación en el módulo de Operaciones Auxiliares de Gestión de Tesorería

    Investigación e innovación educativa frente a los retos para el desarrollo sostenible (Dykinson), pp. 838-851