ECONOMÍA INTERNACIONAL Y DE ESPAÑA
Departamento
JUAN MIGUEL
ALCÁNTARA PILAR
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con JUAN MIGUEL ALCÁNTARA PILAR (9)
2024
-
The future of TV-shopping: predicting user purchase intention through an extended technology acceptance model
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 198
2022
-
A review of three decades of academic research on brand equity: A bibliometric approach using co-word analysis and bibliographic coupling
Journal of Business Research, Vol. 139, pp. 1067-1083
-
The relationship between brand experience and word-of-mouth in the TV-series sector: The moderating effect of culture and gender
Journal of Marketing Communications, Vol. 28, Núm. 5, pp. 506-527
2021
-
El uso de “ClassCraft” como herramienta gamificación en el módulo de Operaciones Auxiliares de Gestión de Tesorería
Investigación e innovación educativa frente a los retos para el desarrollo sostenible (Dykinson), pp. 838-851
-
No more drama: Genres and subgenres of TV series
Handbook of Research on Contemporary Storytelling Methods Across New Media and Disciplines (IGI Global), pp. 274-299
-
What television series interest viewers? Identification of general trends
Omni-Channel communication: Delivering unified communications across all branded touch-points: Conference proceedings
2020
-
La experiencia gastronómica en el restaurante: delimitación teórica y empírica en dos tipos de establecimiento
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 20, Núm. 1, pp. 181-204
2019
-
Sexo, violencia y estereotipos en el brand equity de una serie: El caso de Juego de Tronos
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 19, Núm. 1, pp. 15-40
2014
-
Estrategias para incentivar la investigación en la Facultad de Educación y Humanidades de Ceuta: contrato programa
La investigación en las facultades de Educación y Humanidades de los campus de Melilla y Ceuta: una perspectiva histórica, de presente y de futuro (GEEPP (Gestión y Edición de Publicaciones Profesionales)), pp. 133-138