Artículos (31) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2010

  1. A fuzzy expert system for business management

    Expert Systems with Applications, Vol. 37, Núm. 12, pp. 7570-7580

  2. A methodology for the semi-automatic creation of data-driven detailed business ontologies

    Information Systems, Vol. 35, Núm. 7, pp. 758-773

  3. Automatic discovery of potential causal structures in marketing databases based on Fuzzy association rules

    Studies in Fuzziness and Soft Computing, Vol. 258, pp. 181-206

  4. Caracterización de los procesos de "urbanalización". Caso de la Sagra toledana

    Beresit: Revista Interdiciplinar científico-humana, Núm. 9, pp. 185-214

  5. Características de los folletos publicitarios como herramienta promocional: hipermercados vs. tiendas de descuento

    Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 20, Núm. 38, pp. 203-216

  6. Customer relationship management applied to higher education: Developing an e-monitoring system to improve relationships in electronic learning environments

    International Journal of Services, Technology and Management, Vol. 14, Núm. 1, pp. 103-125

  7. Difusión de la investigación española sobre turismo en revistas internacionales

    Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Núm. 9, pp. 14-29

  8. Emprendedurismo desde las entidades sin ánimo de lucro de la economía social financiera

    Cooperativismo & Desarrollo, Vol. 18, Núm. 97, pp. 34-49

  9. Going with the consumer towards the social web environment: A review of extant knowledge

    International Journal of Electronic Marketing and Retailing, Vol. 3, Núm. 4, pp. 415-440

  10. Information technology-enabled innovativeness and green capabilities

    Journal of Computer Information Systems, Vol. 51, Núm. 2, pp. 87-96

  11. Information technology-enabled intrapreneurship culture and firm performance

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 110, Núm. 4, pp. 550-566

  12. Innovation and operative real options as ways to affect organisational learning

    International Journal of Technology Management, Vol. 49, Núm. 4, pp. 421-438

  13. Innovation in the functional foods industry in a peripheral region of the European Union: Andalusia (Spain)

    Food Policy, Vol. 35, Núm. 3, pp. 240-246

  14. Intelligent e-services and multi-agent systems for B2C e-commerce

    Internet Research, Vol. 20, Núm. 3, pp. 13-24

  15. La gestión medioambiental como instrumento de creación de valor añadido en la política de responsabilidad social corporativa

    Cooperativismo & Desarrollo, Vol. 18, Núm. 96, pp. 82-99

  16. La orientación emprendedora en las iniciativas empresariales de mujeres: influencia de las relaciones externas

    Cuadernos de estudios empresariales, Núm. 20, pp. 35-53

  17. Managerial networks and strategic flexibility: A QM perspective

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 110, Núm. 8, pp. 1192-1214

  18. Managerial perceptions of the competitive environment and dynamic capabilities generation

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 110, Núm. 9, pp. 1355-1384

  19. Organizational learning and performance: Relationship between the dynamic and the operational capabilities of the firm

    AFRICAN JOURNAL OF BUSINESS MANAGEMENT, Vol. 4, Núm. 18, pp. 4067-4078

  20. Outsourcing as seen from the perspective of knowledge management

    Journal of Supply Chain Management, Vol. 46, Núm. 3, pp. 23-39