Artículos (37) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2016

  1. Acción emprendedora femenina: Una mirada a su crecimiento en el contexto industrial

    DYNA management, Vol. 4, Núm. 1

  2. Adding value: How to develop a servitisation strategy in civil engineering

    Proceedings of the Institution of Civil Engineers: Civil Engineering, Vol. 169, Núm. 1, pp. 35-40

  3. Construction of International Cooperation strategies: An inquiry into the learning experience

    Revista Iberoamericana de Estudios de Desarrollo= Iberoamerican Journal of Development Studies, Vol. 5, Núm. 1, pp. 126-153

  4. Cómo el cliente puede favorecer una innovación ágil

    Revista DYNA, Vol. 91, Núm. 6, pp. 604-604

  5. Economía ecológica: la imposición energética como variable condicional en el proceso de convergencia europeo

    Revista Iberoamericana de Economía Ecológica ( REVIBEC ), Vol. 26, pp. 167-175

  6. Efectos de los juegos de simulación de empresas y Gamification en la actitud emprendedora en enseñanzas medias

    Revista de educación, Núm. 371, pp. 133-156

  7. Empirical Comparisons of X-bar Charts when Control Limits are Estimated

    Quality and Reliability Engineering International, Vol. 32, Núm. 2, pp. 453-464

  8. Emprendimiento: perspectiva cubana en la creación de empresas familiares

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 22, Núm. 2, pp. 70-77

  9. Entrepreneurial decision-making, external social networks and strategic flexibility: The role of CEOs' cognition

    European Management Journal, Vol. 34, Núm. 3, pp. 296-309

  10. Factores clave para la búsqueda del aprendizaje organizacional en la cadena de suministro: una aproximación teórica

    Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 1, pp. 92-117

  11. Fomentar la gestión del conocimiento a través de las redes sociales y la gestión tecnológica

    Revista DYNA, Vol. 91, Núm. 5, pp. 487-487

  12. IT integration, operations flexibility and performance: An empirical study

    Journal of Industrial Engineering and Management, Vol. 9, Núm. 3, pp. 684-707

  13. Increasing a brand’s competitive clout: the role of market share, consumer preference, and price sensitivity

    Journal of Marketing Management, Vol. 32, Núm. 1-2, pp. 71-99

  14. Influencia de la alta dirección y las variables tecnologicas en al gestión del conocimiento

    DYNA management, Vol. 4, Núm. 1

  15. Innovating in Organizations: A Model of Climate Components Facilitating the Creation of New Value

    Creativity and Innovation Management, Vol. 25, Núm. 2, pp. 223-238

  16. Internationalization of product-service systems: Global, regional or national strategy?

    Foresight and STI Governance, Vol. 10, Núm. 1, pp. 16-29

  17. Knowledge Combination Capability and Innovation: The Effects of Gender Diversity on Top Management Teams in Technology-Based Firms

    Journal of Business Ethics, Vol. 135, Núm. 3, pp. 503-515

  18. La participación del cliente y su efecto sobre la innovación en servicios

    DYNA management, Vol. 4, Núm. 1

  19. La transferencia de conocimiento y su absorción en grupos: efectos sobre la innovación en la investigación en la universidad

    Revista DYNA, Vol. 91, Núm. 3, pp. 253-253

  20. Logistics services and Lean Six Sigma implementation: a case study

    International Journal of Lean Six Sigma, Vol. 7, Núm. 3, pp. 324-342