DIDÁCTICA Y ORGANIZACIÓN ESCOLAR
Fachbereich
HOSSEIN
HOSSEIN MOHAND
PROF. AYUDANTE DOCTOR
Publikationen, an denen er mitarbeitet HOSSEIN HOSSEIN MOHAND (8)
2021
-
Analysis of the use and integration of the flipped learning model, project-based learning, and gamification methodologies by secondary school mathematics teachers
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 5, pp. 1-18
-
Uses and resources of technologies by mathematics students prior to COVID-19
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 4, pp. 1-18
2020
-
Estimating the academic performance of secondary education mathematics students: A gain lift predictive model
Mathematics, Vol. 8, Núm. 12, pp. 1-23
-
Mathematics teachers’ perceptions of the introduction of ict: The relationship between motivation and use in the teaching function
Mathematics, Vol. 8, Núm. 12, pp. 1-17
-
Technological factors that influence the mathematics performance of secondary school students
Mathematics, Vol. 8, Núm. 11, pp. 1-14
-
The training and use of ICT in teaching perceptions of melilla's (spain) mathematics teachers
Mathematics, Vol. 8, Núm. 10
2019
-
Estudio de la influencia del género en el uso de estrategias metodológicas en la enseñanza de las matemáticas
Investigación, Innovación docente y TIC: nuevos horizontes educativos (Dykinson), pp. 192-205
-
Influencia del género en el aprendizaje de las matemáticas
Inclusión, Tecnología y Sociedad: investigación e innovación en educación (Dykinson), pp. 1741-1751