Publicaciones (369) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2019

  1. A MOOC on universal design for learning designed based on the UDL paradigm

    Australasian Journal of Educational Technology, Vol. 35, Núm. 6, pp. 30-47

  2. A Spanish framework for school principal and professional identity: Context, development and implications

    Education Policy Analysis Archives, Vol. 27

  3. A dual and discontinuous professional identity: school principals in Spain

    International Journal of Educational Management, Vol. 33, Núm. 5, pp. 806-827

  4. A multicentre study of burnout prevalence and related psychological variables in medical area hospital nurses

    Journal of Clinical Medicine, Vol. 8, Núm. 1

  5. A multicentre study of psychological variables and the prevalence of burnout among primary health care nurses

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 18

  6. A risk profile of sociodemographic factors in the onset of academic burnout syndrome in a sample of university students

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 5

  7. A tour of Open Universities through literature: A bibliometric analysis

    International Review of Research in Open and Distance Learning, Vol. 20, Núm. 4, pp. 117-131

  8. ASSESSMENT OF THE USE OF ROLE PLAYING IN THE SECONDARY MASTER

    VIII INTERNATIONAL CONFERENCE ON INTERCULTURAL EDUCATION AND INTERNATIONAL CONFERENCE ON TRANSCULTURAL HEALTH: THE VALUE OF EDUCATION AND HEALTH FOR A GLOBAL, TRANSCULTURAL WORLD (EDUHEM 2018)

  9. Academic Effects of the Use of Flipped Learning in Physical Education

    International journal of environmental research and public health, Vol. 17, Núm. 1

  10. Acción tutorial virtual: propuesta de intervención con alumnado universitario

    Innovación y tecnología en contextos educativos (Universidad de Málaga (UMA)), pp. 364-372

  11. Actitudes y prejuicios hacia la vejez en estudiantes de Educación Superior: Un estudio exploratorio

    Inclusión, Tecnología y Sociedad: investigación e innovación en educación (Dykinson), pp. 2221-2234

  12. Active methodologies in health. Scientific production on gamification in health sciences

    Science for Education Today, Vol. 9, Núm. 3, pp. 223-237

  13. Alfabetización digital del profesorado de ciencias ambientales: un análisis de su competencia tecnológica

    Revista Luna Azul, Núm. 49, pp. 172-184

  14. Alfabetización y competencia digital en Educación Superior: una revisión sistemática

    REDU: Revista de Docencia Universitaria, Vol. 17, Núm. 1

  15. Ambientes de aprendizaje para las nuevas -y viejas- metodologías en la educación superior

    Investigación, Innovación docente y TIC: nuevos horizontes educativos (Dykinson), pp. 689-701

  16. Amor y pedagogía de Unamuno: Una propuesta para entender la educación del Sumak Kawsay en Ecuador

    Reflexiones pedagógicas contemporáneas.: Hacia una cultura educativa desde la conciencia (Comares), pp. 43-58

  17. Ampliando fronteras de comunicación y colaboración a través de la red: la competencia digital como medio para promover la interculturalidad académica

    Tendencias pedagógicas, Núm. 33, pp. 59-68

  18. Analysis of further education students’ attitudes regarding environmental pollution. A case study in Granada

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 6

  19. Analysis of nursing student prejudices towards the migrant population

    Revista da Escola de Enfermagem, Vol. 53, pp. 1-7

  20. Analysis of teachers' intercultural sensitivity levels in multicultural contexts

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 11