Publicacions en col·laboració amb investigadors/es de Universidad Nacional de Educación a Distancia (41)

2022

  1. Attitudes towards terrorist rehabilitation programs: psychological mediating and moderating mechanisms

    Psychology, Crime and Law

  2. Didactic Suitability of Official Peruvian Secondary Education Curriculum Materials in Probability

    Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 36, Núm. 73, pp. 888-922

  3. Didáctica, Belleza e Intercreatividad

    Didáctica de la belleza y la intercreatividad: Un reto para influencers de aprendizaje en entornos artísticos (McGraw Hill España), pp. 5-18

  4. HOW PRIMARY SCHOOL CHILDREN UNDERSTAND THE SAMPLE SPACE LINKED TO DIFFERENT TYPES OF EVENTS

    Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education

  5. Role of neurodidactics in teacher professionalization for online teaching in higher education

    Texto Livre, Vol. 15

2021

  1. Best practices in the use of mobile learning by university teachers of didactics language-literature

    Revista Conhecimento Online, Vol. 3, pp. 6-25

  2. Conflicto y educación para la paz

    Intervención educativa en contextos sociales: educación social especializada y comunitaria (Universidad del Norte), pp. 68-90

  3. Cómo elaborar la discusión de un TFM

    Guía para la elaboración de trabajos fin de máster de investigación educativa (Octaedro), pp. 173-183

  4. La estereotipia social de los adolescentes italianos durante la práctica deportiva

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 39, pp. 614-619

  5. Lectoescritura creativa y TIC: experiencia Scratch en launiversidad

    Experiencias docentes e investigadoras innovadoras en contextos universitarios iberoamericanos (Dykinson), pp. 23-32

  6. Prosodic skills of Spanish-speaking children with developmental language disorder

    International Journal of Language and Communication Disorders, Vol. 56, Núm. 4, pp. 784-796

  7. Socially disadvantaged youth: Forms of expression and communication in social networks as a vehicle of inclusion

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 23