Publicacions en què col·labora amb SALVADOR MORAL CUADRA (40)

2024

  1. Discovering flamenco show audience tourists’ profile: Sentiment analysis, opinions and attitudes

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 32

  2. Does the education level of residents influence the support for sustainable tourism?

    Current Issues in Tourism, Vol. 27, Núm. 19, pp. 3165-3183

  3. El papel del deporte como motor del turismo en Melilla a través de las redes sociales

    Presente y futuro de Melilla: Estrategias de gobernanza y políticas públicas (Dykinson), pp. 421-430

  4. Exploring the three-dimensional effect of corporate social responsibility on brand equity, corporate reputation, and willingness to pay. A study of the fashion industry

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 79

  5. Framework for Enhancing the Social Impact of Tourism Research

    Tourism and ICTs: Advances in Data Science, Artificial Intelligence and Sustainability

  6. Framework for Enhancing the Social Impact of Tourism Research

    Springer Proceedings in Business and Economics

  7. Gastrotourists' profiles through their motivations, opinions, and perceptions: An artificial neural networks approach

    International Journal of Tourism Research, Vol. 26, Núm. 3

  8. Lights! Camera! Action! Unveiling film tourists' profile

    Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development

2023

  1. Análisis de la eficiencia del servicio de promoción turística en las entidades locales

    II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 201-206

  2. Análisis de un modelo de evaluación de las dimensiones de la satisfacción laboral, el compromiso organizacional y la intención de abandono en los empleados de los hoteles de Ecuador

    II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 19-24

  3. Análisis del apego familiar al viajar con mascotas: Una perspectiva desde la demanda turística

    Cuadernos de turismo, Núm. 51, pp. 1-18

  4. Authenticity and motivations towards film destination

    Asia Pacific Journal of Tourism Research, Vol. 28, Núm. 5, pp. 401-415

  5. Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla

    Dykinson

  6. E-sports como interés turístico en Melilla

    II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 129-134

  7. Flamenco experience in Córdoba, Spain: estimating tourist profiles by multilayer perceptron's artificial neural networks

    Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development, Vol. 13, Núm. 4, pp. 609-624

  8. II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida

    Dykinson

  9. Influence of gastronomic motivations, satisfaction and experiences on loyalty towards a destination

    British Food Journal, Vol. 125, Núm. 10, pp. 3766-3783

  10. Organizational Innovation, Capacities, Services and Creativity in Technology-Based Companies. Case Study on a Technology-Based Service Company in a Developing Country

    Proceedings of the LACCEI international Multi-conference for Engineering, Education and Technology

  11. Percepción del turismo en Melilla.: Análisis de los impactos económicos

    Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 151-160

  12. Pet tourism: motivations and assessment in the destinations

    Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, Vol. 18, Núm. 3, pp. 335-350