SALVADOR
MORAL CUADRA
Chercheur dans le période 2020-2024
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec SALVADOR MORAL CUADRA (40)
2024
-
Discovering flamenco show audience tourists’ profile: Sentiment analysis, opinions and attitudes
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 32
-
Does the education level of residents influence the support for sustainable tourism?
Current Issues in Tourism, Vol. 27, Núm. 19, pp. 3165-3183
-
El papel del deporte como motor del turismo en Melilla a través de las redes sociales
Presente y futuro de Melilla: Estrategias de gobernanza y políticas públicas (Dykinson), pp. 421-430
-
Exploring the three-dimensional effect of corporate social responsibility on brand equity, corporate reputation, and willingness to pay. A study of the fashion industry
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 79
-
Framework for Enhancing the Social Impact of Tourism Research
Tourism and ICTs: Advances in Data Science, Artificial Intelligence and Sustainability
-
Framework for Enhancing the Social Impact of Tourism Research
Springer Proceedings in Business and Economics
-
Gastrotourists' profiles through their motivations, opinions, and perceptions: An artificial neural networks approach
International Journal of Tourism Research, Vol. 26, Núm. 3
-
Lights! Camera! Action! Unveiling film tourists' profile
Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development
2023
-
Análisis de la eficiencia del servicio de promoción turística en las entidades locales
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 201-206
-
Análisis de un modelo de evaluación de las dimensiones de la satisfacción laboral, el compromiso organizacional y la intención de abandono en los empleados de los hoteles de Ecuador
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 19-24
-
Análisis del apego familiar al viajar con mascotas: Una perspectiva desde la demanda turística
Cuadernos de turismo, Núm. 51, pp. 1-18
-
Authenticity and motivations towards film destination
Asia Pacific Journal of Tourism Research, Vol. 28, Núm. 5, pp. 401-415
-
Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla
Dykinson
-
E-sports como interés turístico en Melilla
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 129-134
-
Flamenco experience in Córdoba, Spain: estimating tourist profiles by multilayer perceptron's artificial neural networks
Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development, Vol. 13, Núm. 4, pp. 609-624
-
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida
Dykinson
-
Influence of gastronomic motivations, satisfaction and experiences on loyalty towards a destination
British Food Journal, Vol. 125, Núm. 10, pp. 3766-3783
-
Organizational Innovation, Capacities, Services and Creativity in Technology-Based Companies. Case Study on a Technology-Based Service Company in a Developing Country
Proceedings of the LACCEI international Multi-conference for Engineering, Education and Technology
-
Percepción del turismo en Melilla.: Análisis de los impactos económicos
Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 151-160
-
Pet tourism: motivations and assessment in the destinations
Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, Vol. 18, Núm. 3, pp. 335-350