FACULTAD DE CIENCIAS SOCIALES Y JURÍDICAS DE MELILLA
FACULTAD
![Foto de FACULTAD DE CIENCIAS SOCIALES Y JURÍDICAS DE MELILLA](/img/noimage.png)
![Foto de Universidad de Córdoba](/img/noimage_org.png)
Universidad de Córdoba
Córdoba, EspañaPublicacions en col·laboració amb investigadors/es de Universidad de Córdoba (45)
2024
-
Discovering flamenco show audience tourists’ profile: Sentiment analysis, opinions and attitudes
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 32
-
Exploring the three-dimensional effect of corporate social responsibility on brand equity, corporate reputation, and willingness to pay. A study of the fashion industry
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 79
-
Gastrotourists' profiles through their motivations, opinions, and perceptions: An artificial neural networks approach
International Journal of Tourism Research, Vol. 26, Núm. 3
-
Lights! Camera! Action! Unveiling film tourists' profile
Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development
-
Why Do We Run in a Sporting Event? A Gender Perspective through the Half-Marathon of Cordoba, Spain
Social Sciences, Vol. 13, Núm. 4
2023
-
Análisis de un modelo de evaluación de las dimensiones de la satisfacción laboral, el compromiso organizacional y la intención de abandono en los empleados de los hoteles de Ecuador
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 19-24
-
Análisis del apego familiar al viajar con mascotas: Una perspectiva desde la demanda turística
Cuadernos de turismo, Núm. 51, pp. 1-18
-
Authenticity and motivations towards film destination
Asia Pacific Journal of Tourism Research, Vol. 28, Núm. 5, pp. 401-415
-
Cultural heritage tourism in Granada. A multilayer perceptron approach
Journal of Tourism and Cultural Change, Vol. 21, Núm. 3, pp. 308-327
-
Determinantes del precio de la estancia en el sector de alojamientos turísticos de Melilla
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 135-138
-
Does the education level of residents influence the support for sustainable tourism?
Current Issues in Tourism
-
Flamenco experience in Córdoba, Spain: estimating tourist profiles by multilayer perceptron's artificial neural networks
Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development, Vol. 13, Núm. 4, pp. 609-624
-
Influence of gastronomic motivations, satisfaction and experiences on loyalty towards a destination
British Food Journal, Vol. 125, Núm. 10, pp. 3766-3783
-
La evolución del sector hotelero en Melilla
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 121-128
-
Las mascotas son bienvenidas: Cómo los destinos turísticos se adaptan a una nueva tipología de viajeros
Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 217-224
-
Perfil sociodemográfico del turista cinematográfico en la ciudad de Córdoba
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 167-170
-
Pet tourism: motivations and assessment in the destinations
Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, Vol. 18, Núm. 3, pp. 335-350
-
Revisión de la literatura científica sobre turismo en Melilla en el período 2013-2022
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 117-120
-
Tourist accommodation pricing through peer-to-peer platform: evidence from Seville (Spain)
Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 36, Núm. 1, pp. 3458-3477
-
Un binomio novedoso: Metodología PLS-SEM aplicada al turismo cinematográfico
Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 129-137