CLEMENTE
RODRÍGUEZ SABIOTE
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec CLEMENTE RODRÍGUEZ SABIOTE (10)
2024
-
Bibliometric Study of Scientific Output Between 2011 and 2020 Regarding Teaching-Learning of the Sciences Through Comic Books
SAGE Open, Vol. 14, Núm. 1
-
Perceived Utility and Learning by Dominican University Students in Virtual Teaching–Learning Environments: An Analysis of Multiple Serial Mediation Based on the Extended Technology Acceptance Model
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol. 25, Núm. 2, pp. 20-40
-
Predictors of the risk of addiction to social networks and the Internet
Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 76, Núm. 2, pp. 197-219
2023
-
Knowledge structures of scientific production on COVID-19 in the sphere of education: the case of publications indexed in the Web of Science during 2020
Quality and Quantity, Vol. 57, Núm. 5, pp. 4285-4305
2022
-
Importancia de los indicadores metodológicos-analíticos en el nivel de concreción de los diseños de investigación de los artículos científicos en educación
Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 40, Núm. 2, pp. 365-383
-
The effects of teamwork on critical thinking: A serial mediation analysis of the influence of work skills and educational motivation in secondary school students
Thinking Skills and Creativity, Vol. 45
2020
-
Active learning in an environment of innovative training and sustainability. Mapping of the conceptual structure of research fronts through a bibliometric analysis
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19, pp. 1-18
2019
-
Análisis bibliométrico a través de indicadores de calidad metodológica de las revistas españolas de educación indizadas en JCR durante el trienio 2014-2016
Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, Vol. 25, Núm. 1
-
¿Pueden los Indicadores Científicos de Citación de una Revista ser Coincidentes con su Excelencia Metodológica?
Investigación comprometida para la transformación social: actas del XIX Congreso Internacional de Investigación Educativa
2004
-
Posibilidades del escalamiento multidimensional en la modelización de desajustes asociados a la reforma de planes de estudio universitarios
Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 22, Núm. 2, pp. 377-392