Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Almería (10)

2023

  1. A linguistic analysis of the dominant axiological values in Moroccan drink brand names

    LFE: Revista de lenguas para fines específicos, Vol. 29, Núm. 1, pp. 155-176

  2. A linguistic analysis of the dominant axiological values in Moroccan drink brand names

    LFE: Revista de lenguas para fines específicos, Vol. 29, Núm. 2, pp. 155-176

2022

  1. Cognitive operations in eco-friendly car advertising.

    IJES: international journal of English studies, Vol. 22, Núm. 1, pp. 81-99

2020

  1. Meaning construction in the Brexit process

    LFE: Revista de lenguas para fines específicos, Vol. 26, Núm. 2, pp. 39-57

2018

  1. Meaning Construction in Print Beer Ads

    Miscelánea: A journal of english and american studies, Núm. 57, pp. 101-119

2017

  1. A cognitive-axiological approach to the chairman’s letter of the leading civil aircraft manufacturers

    Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 34, pp. 111-136

  2. A multimodal analysis of cognitive tools portraying terrorist affairs

    LFE: Revista de lenguas para fines específicos, Vol. 23, Núm. 2, pp. 359-383

  3. Developing business English students’ metaphorical competence in foreign language learning Higher Education contexts

    ES Review. Spanish Journal of English Studies, Núm. 38, pp. 113-138

2009

  1. La metáfora y los esquemas de imagen en el léxico financiero

    Languages for business: a global approach: seminar proceedigs, Ávila, Spain 2009