DISEÑO, DESARROLLO E INNOVACION CURRICULAR EN EL AREA DE LA DIDACTICA DE LA EDUCACION FISICA
DISEÑO, DESARROLLO E INNOVACIO
Universidad de Huelva
Huelva, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Huelva (10)
2018
-
Adherence to the mediterranean diet is associated with physical activity, self-concept and sociodemographic factors in university student
Nutrients, Vol. 10, Núm. 8
-
An exploratory model of psychosocial factors and healthy habits in university students of physical education depending on gender
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 15, Núm. 11
-
Analysis of the psychometric properties of Perceived Motivational Climate in Sport Questionnaire and its relationship to physical activity and gender using structural equation modelling
Sustainability (Switzerland), Vol. 10, Núm. 3
-
Effectiveness indices evaluating time in physical education: Example in Motor Games
Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 13, Núm. 2, pp. 529-540
-
Niveles de ansiedad en futbolistas de categorías inferiores
Sport TK: revista euroamericana de ciencias del deporte, Vol. 7, Núm. 2, pp. 53-60
-
Relationship between healthy habits and perceived motivational climate in sport among university students: A structural equation model
Sustainability (Switzerland), Vol. 10, Núm. 4
2017
-
Exergames y discapacidad
Education, Sport, Health and Physical Activity (ESHPA): International Journal, Vol. 1, Núm. 1, pp. 2-9
-
Relaciones entre la actividad física y el autoconcepto en el ámbito de la salud y la educación: Revisión bibliográfica
Temas actuales de investigación en las áreas de la salud y la educación (SCINFOPER), pp. 643-647
2016
-
Experiencia de educación para la salud y el consumo a través del juego y la motricidad en Infantil
E-motion: Revista de Educación, Motricidad e Investigación, Núm. 7, pp. 55-65
2012
-
Analysis of motivational profiles of satisfaction and importance of physical education in high school adolescents
Journal of Sports Science and Medicine, Vol. 11, Núm. 4, pp. 614-623