Publicaciones en las que colabora con Jesús López Belmonte (17)

2022

  1. Benefits of Using the Learning Management System based on Flipped Learning Methodology

    REDIE: Revista Electrónica de Investigación Educativa, Núm. 24

  2. Innovating in nutrition education: Application of gamification and digital resources in high school students

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 43, pp. 438-446

2021

  1. Adaptation and validation of the motivated strategies for learning questionnaire for spanish adolescents

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 11, Núm. 1, pp. 142-153

  2. Gamification application on primary education: Escape room

    Teaching in Social Sciences. Learning centred in the student with ICTS (Dykinson), pp. 89-96

  3. Gamifying the training of future teachers as a successful innovative practice in the university environment

    Accessibility of vulnerability Groups: from ICTS to Emotions (Dykinson), pp. 139-151

  4. Projection of e-learning in higher education: a study of its scientific production in web of science

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 11, Núm. 1, pp. 20-32

  5. What does literature teach about digital pathology? A bibliometric study in Web of Science

    IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 16, pp. 106-121

2020

  1. Análisis bibliométrico del método blended learning en la educación superior en web of science

    Innovación Docente e Investigación en Educación: avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 145-158

  2. Análisis de redes de colaboración sobre gamificación en el ámbito universitario

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  3. Análisis sobre la producción científica del aprendizaje invertido en ciencias sociales

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  4. Aprendizaje invertido en educación: análisis bibliométrico del corpus científico

    Innovación Docente e Investigación en Educación y Ciencias Sociales: Avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 467-476

  5. Blended learning en educación superior: Un mapeo científico en Web of Science

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  6. Gamificación en el ámbito universitario: análisis de colaboración científica y evolución temática

    Innovación Docente e Investigación en Educación: avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 1035-1046

  7. Proyección del e-learning en educación superior: Un estudio de suproducción científica en Web of Science

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  8. Scientific mapping of gamification in web of science

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 10, Núm. 3, pp. 832-847

2019

  1. Gamification in Primary Education Grade. A Project of Gamification in Tutorial Action Subject to Increase Motivation and Satisfaction of the Students

    Trends and good practices in research and teaching: a Spanish-English collaboration (Octaedro), pp. 227-242