Publicaciones (244) Publicaciones de ANTONIO JOSÉ MORENO GUERRERO

2023

  1. Attitudes Towards the Development of Good Practices with Augmented Reality in Secondary Education Teachers in Spain

    Technology, Knowledge and Learning, Vol. 28, Núm. 4, pp. 1443-1459

  2. Augmented reality in education. A scientific mapping in Web of Science

    Interactive Learning Environments, Vol. 31, Núm. 4, pp. 1860-1874

  3. Comparativa en el uso de dispositivos en estudiantes de 6º de primaria en centros públicos y concertados

    Estudios sobre y desde la frontera (Dykinson), pp. 178-195

  4. Cyberaggression and cybervictimisation in school youth - the influence of age and sex

    World Transactions on Engineering and Technology Education, Vol. 21, Núm. 1, pp. 18-25

  5. Design and validation of the scale to evaluate interdisciplinary work in university students from Ecuador

    IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 20

  6. Editorial: Pedagogical methods and technological resources in education in times of pandemic

    Frontiers in Education

  7. Effect of technostress on Psychological well-being of post-graduate students: A perspective and correlational study of Higher Education Management

    International Journal of Information Management Data Insights, Vol. 3, Núm. 1

  8. Estereotipos negativos hacia la vejez en estudiantes de Educación Superior: un estudio exploratorio (Parte I)

    Investigar en educación hoy: la transversalidad como horizonte (Dykinson), pp. 107-118

  9. Estereotipos negativos hacia la vejez en estudiantes de Educación Superior: un estudio exploratorio (Parte II)

    Investigar en educación hoy: la transversalidad como horizonte (Dykinson), pp. 119-126

  10. FACTORS ASSOCIATED WITH CYBERBULLYING IN SCHOOL-AGED ADOLESCENTS

    Journal of Psychological and Educational Research, Vol. 31, Núm. 2, pp. 71-92

  11. Flipped Learning como alternativa pedagógica para el trabajo de la expresión musical en tiempos de pandemia

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 47, pp. 384-393

  12. Flipped Learning for Promoting Self-regulation, Social Competence, and Decision-making in Pandemic Conditions

    SAGE Open, Vol. 13, Núm. 4

  13. Impacto del plan lector en estudiantes de educación primaria

    Innoeduca: international journal of technology and educational innovation, Vol. 9, Núm. 2, pp. 149-161

  14. Incidencia de la competencia digital en el uso del e‐learning en el profesorado de música de Portugal

    Innovación y experiencias didácticas en el aprendizaje (Dykinson), pp. 7-25

  15. Influence of the application of a reading plan on motivation, emotional intelligence, fluency and reading comprehension in Spanish primary school students

    Texto Livre, Vol. 16

  16. Influencia del contexto socioeconómico y el uso de las TIC en Educación Primaria

    Innovación y transferencias de conocimientos (Dykinson), pp. 119-128