Publications (249) Publications de ANTONIO JOSÉ MORENO GUERRERO

2023

  1. Antecedentes, desarrollo y expansión de la inversión del aprendizaje

    Invirtiendo la enseñanza. "Flipped learning", de la teoría a la práctica (Editorial Graó), pp. 23-36

  2. Attitudes Towards the Development of Good Practices with Augmented Reality in Secondary Education Teachers in Spain

    Technology, Knowledge and Learning, Vol. 28, Núm. 4, pp. 1443-1459

  3. Augmented reality in education. A scientific mapping in Web of Science

    Interactive Learning Environments, Vol. 31, Núm. 4, pp. 1860-1874

  4. Comparativa en el uso de dispositivos en estudiantes de 6º de primaria en centros públicos y concertados

    Estudios sobre y desde la frontera (Dykinson), pp. 178-195

  5. Cyberaggression and cybervictimisation in school youth - the influence of age and sex

    World Transactions on Engineering and Technology Education, Vol. 21, Núm. 1, pp. 18-25

  6. Design and validation of the scale to evaluate interdisciplinary work in university students from Ecuador

    IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 20

  7. Editorial: Pedagogical methods and technological resources in education in times of pandemic

    Frontiers in Education

  8. Effect of technostress on Psychological well-being of post-graduate students: A perspective and correlational study of Higher Education Management

    International Journal of Information Management Data Insights, Vol. 3, Núm. 1

  9. Estereotipos negativos hacia la vejez en estudiantes de Educación Superior: un estudio exploratorio (Parte I)

    Investigar en educación hoy: la transversalidad como horizonte (Dykinson), pp. 107-118

  10. Estereotipos negativos hacia la vejez en estudiantes de Educación Superior: un estudio exploratorio (Parte II)

    Investigar en educación hoy: la transversalidad como horizonte (Dykinson), pp. 119-126

  11. FACTORS ASSOCIATED WITH CYBERBULLYING IN SCHOOL-AGED ADOLESCENTS

    Journal of Psychological and Educational Research, Vol. 31, Núm. 2, pp. 71-92

  12. Flipped Learning como alternativa pedagógica para el trabajo de la expresión musical en tiempos de pandemia

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 47, pp. 384-393

  13. Flipped Learning for Promoting Self-regulation, Social Competence, and Decision-making in Pandemic Conditions

    SAGE Open, Vol. 13, Núm. 4

  14. Impacto del plan lector en estudiantes de educación primaria

    Innoeduca: international journal of technology and educational innovation, Vol. 9, Núm. 2, pp. 149-161

  15. Incidencia de la competencia digital en el uso del e‐learning en el profesorado de música de Portugal

    Innovación y experiencias didácticas en el aprendizaje (Dykinson), pp. 7-25

  16. Influence of the application of a reading plan on motivation, emotional intelligence, fluency and reading comprehension in Spanish primary school students

    Texto Livre, Vol. 16