JUAN MANUEL
TRUJILLO TORRES
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
INMACULADA
AZNAR DÍAZ
PROFESORA TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con INMACULADA AZNAR DÍAZ (43)
2024
-
The impact of a social and emotional learning programme to improve pupils’ educational inclusion in vocational education and training
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
2023
-
Intergenerational Learning and Its Impact on the Improvement of Educational Processes
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 10
-
Perceptions on the use of mixed reality in mobile environments in secondary education
Education and Training, Vol. 65, Núm. 2, pp. 312-323
2022
-
Gamification through mobile learning in university students: A teaching innovation proposal
Cases on Historical Thinking and Gamification in Social Studies and Humanities Education (IGI Global), pp. 142-157
2021
-
Adquisición de la competencia digital en los docentes en formación
Procesos de enseñanza-aprendizaje innovadores mediados por tecnología (Octaedro), pp. 145-156
-
Best practices in the use of mobile learning by university teachers of didactics language-literature
Revista Conhecimento Online, Vol. 3, pp. 6-25
-
Impacto socio-económico del covid-19 en los estudiantes universitarios andaluces
Convergencia entre educación y tecnología : hacia un nuevo paradigma: XXIV Congreso Internacional EDUTEC
-
Instagram Use as a Multimedia Platform for Sharing Images and Videos: Links to Smartphone Addiction and Self-Esteem
IEEE Multimedia, Vol. 28, Núm. 1, pp. 48-55
-
Metodologías activas para la enseñanza universitaria
Graó
-
Uso problemático de Internet y variables psicológicas o físicas en estudiantes universitarios
REDIE: Revista Electrónica de Investigación Educativa, Núm. 23
2020
-
Aspectos sobre el estilo de aprendizaje en la Educación Superior
Experiencias e Investigaciones en Contextos Educativos (Dykinson), pp. 101-109
-
La competencia digital de los estudiantes de educación y su adquisición en la formación inicial
La tecnología como eje del cambio metodológico (UMA Editorial), pp. 701-705
-
La tecnología humanista en educación superior
Hacia una didáctica humanista (REDIPE, Red Iberoamericana de Pedagogía), pp. 319-336
-
Patologías asociadas al uso problemático de internet. Una revisión sistemática y metaanálisis en WoS y Scopus
Investigación bibliotecológica, Vol. 34, Núm. 82, pp. 229-253
-
Sharenting: Adicción a Internet, autocontrol y fotografías online de menores
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 64, pp. 97-108
-
Technological factors that influence the mathematics performance of secondary school students
Mathematics, Vol. 8, Núm. 11, pp. 1-14
-
Virtual reality treatment for public speaking anxiety in students. Advancements and results in personalized medicine
Journal of Personalized Medicine, Vol. 10, Núm. 1
2019
-
Analysis of further education students’ attitudes regarding environmental pollution. A case study in Granada
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 6
-
Environmental attitudes in trainee teachers in primary education. The future of biodiversity preservation and environmental pollution
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 3
-
Factors Influencing the Development of Digital Competence in Teachers: Analysis of the Teaching Staff of Permanent Education Centres
IEEE Access, Vol. 7, pp. 178744-178752