TEODORO
LUQUE MARTÍNEZ
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
LUIS
DOÑA TOLEDO
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con LUIS DOÑA TOLEDO (21)
2023
-
A bibliometric analysis to reveal the drivers of university reputation
Journal of Marketing for Higher Education
-
Value generation and economic impact of the University of Granada
Studies in Higher Education, Vol. 48, Núm. 3, pp. 369-382
-
What determines the loyalty of university graduates? Analysis of sociodemographic factors and university experience
Journal of Marketing for Higher Education
-
Women and universities: Determining factors and profiles of university systems according to gender composition
Stabilizing and Empowering Women in Higher Education: Realigning, Recentering, and Rebuilding (IGI Global), pp. 193-215
2022
-
University graduates’ segmentation: determinant factors
Journal of Marketing for Higher Education
2020
-
Generación de valor de la UGR en su entorno: análisis del impacto económico y social
Universidad de Granada
-
How loyal can a graduate ever be? The influence of motivation and employment on student loyalty
Studies in Higher Education, Vol. 45, Núm. 2, pp. 353-374
-
Los rankings académicos y la distribución por género de las universidades
Revista española de documentación científica, Vol. 43, Núm. 2
-
Turismo y gestión de marketing. Análisis comparativo entre parques y estaciones de esquí
Investigaciones Turísticas, Núm. 20, pp. 143-171
2019
-
Auditing marketing and the use of social media at ski resorts
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 10
-
Auditing the marketing and social media communication of natural protected areas. How marketing can contribute to the sustainability of tourism
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 15
-
La experiencia universitaria. Análisis de factores motivacionales y sociodemográficos
Revista de la educación superior, Vol. 48, Núm. 191, pp. 1-24
-
Yes, I can (get satisfaction): an artificial neuronal network analysis of satisfaction with a university
Studies in Higher Education, Vol. 44, Núm. 12, pp. 2249-2264
2018
-
Meta-ranking de universidades: posicionamiento de las universidades españolas
Revista española de documentación científica, Vol. 41, Núm. 1
-
Universidad en el espacio iberoamericano: propuestas de futuro para vinculación universidad-entorno y la promoción del posgrado
Universidad de Granada
2017
-
Antecedents and consequences of university perceived value, according to graduates: the moderating role of Higher Education involvement
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 14, Núm. 4, pp. 535-565
-
Relación entre marketing y universidad. Revisión teórica y propuesta de un modelo teórico y de marketing 3.0
Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 2, pp. 2-27
2016
-
Influencia del programa Campus de Excelencia Internacional en la posición de las universidades españolas en el ranking de Shanghái
Revista española de documentación científica, Vol. 39, Núm. 3
2013
-
What do graduates think? An analysis of intention to repeat the same studies and university
Journal of Marketing for Higher Education, Vol. 23, Núm. 1, pp. 62-89
2012
-
Campus Científicos de Verano 2011 Biotic Granada (PID 10-502)
Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada. (Editorial Universidad de Granada), pp. 945-958