VÍCTOR JESÚS
GARCÍA MORALES
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
Publicaciones (124) Publicaciones de VÍCTOR JESÚS GARCÍA MORALES
2024
-
The key role of innovation and organizational resilience in improving business performance: A mixed-methods approach
International Journal of Information Management, Vol. 77
2023
-
Diseccionando la rentabilidad y el impacto medioambiental de las pymes andaluzas: Informe general de resultados
Godel Editorial
-
Ecosistemas digitales en el sector turístico: Efectos sobre la capacidad de innovación y la proactividad.
Avances y promoción en el desarrollo turístico de Melilla (Dykinson), pp. 407-417
-
El impacto colaborativo del conocimiento y la capacidad de innovación en el turismo: efectos en hoteles de España
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 11-14
-
El papel estratégico del eje de transformación digital: análisis de las competencias digitales básicas
Economía industrial, Núm. 429, pp. 99-110
-
Impacto de las prácticas de alto rendimiento en recursos humanos y de la gestión del conocimiento en los alojamientos turísticos
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 15-18
-
Social media use, corporate entrepreneurship and organizational resilience: A recipe for SMEs success in a post-Covid scenario
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 190
2022
-
Auditar la innovación en pequeñas y medianas empresas
International Handbook of Innovation and Assessment of the Quality of Higher Education and Research. Vol. 1 (Thomson Reuters-Civitas)
-
Consecuencias y soluciones empresariales de las pymes andaluzas en la crisis sanitaria de la Covid-19
Godel Impresiones Digitales
-
“Social media technologies: a waste of time or a good way to learn and improve technological competences?”
Journal of Knowledge Management, Vol. 26, Núm. 11, pp. 348-377
2021
-
Editorial: Entrepreneurship and Digital Transformation: Managing Disruptive Innovation in a Changing Environment
Frontiers in Psychology
-
Going beyond the curve: Strategic measures to recover hotel activity in times of COVID-19
International Journal of Hospitality Management, Vol. 96
-
Social Media Use and the Challenge of Complexity: Evidence from the Technology Sector
Journal of Business Research, Vol. 129, pp. 621-640
-
The Transformation of Higher Education After the COVID Disruption: Emerging Challenges in an Online Learning Scenario
Frontiers in Psychology, Vol. 12
2020
-
Artificial intelligence in the urban environment: Smart cities as models for developing innovation and sustainability
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19
-
Can business intelligence enhance organizational performance through corporate entrepreneurship?
Handbook of Research on Approaches to Alternative Entrepreneurship Opportunities (IGI Global), pp. 198-221
-
Fostering Corporate Entrepreneurship with the use of social media tools
Journal of Business Research, Vol. 112, pp. 396-412
-
How to Encourage Social Entrepreneurship Action? Using Web 2.0 Technologies in Higher Education Institutions
Journal of Business Ethics, Vol. 161, Núm. 2, pp. 329-350
-
Social Media use and value creation in the digital landscape: a dynamic-capabilities perspective
Journal of Service Management, Vol. 31, Núm. 3, pp. 313-343
2019
-
A co-designed method to guide decision-making in protected area visitor centres
Journal of Environmental Management, Vol. 233, pp. 586-594