Publications (128) VÍCTOR JESÚS GARCÍA MORALES publications

filter_list

2025

  1. Aprendiendo a ser más innovadores: uso de tecnologías de redes sociales en el sector hotelero

    Nuevas dimensiones de cambio en el panorama turístico actual. Melilla como destino emergente (Dykinson), pp. 89-104

2022

  1. Auditar la innovación en pequeñas y medianas empresas

    International Handbook of Innovation and Assessment of the Quality of Higher Education and Research. Vol. 1 (Thomson Reuters-Civitas)

  2. Consecuencias y soluciones empresariales de las pymes andaluzas en la crisis sanitaria de la Covid-19

    Godel Impresiones Digitales

  3. “Social media technologies: a waste of time or a good way to learn and improve technological competences?”

    Journal of Knowledge Management, Vol. 26, Núm. 11, pp. 348-377

2020

  1. Artificial intelligence in the urban environment: Smart cities as models for developing innovation and sustainability

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19

  2. Can business intelligence enhance organizational performance through corporate entrepreneurship?

    Handbook of Research on Approaches to Alternative Entrepreneurship Opportunities (IGI Global), pp. 198-221

  3. Eficiencia de las redes sociales en la intención emprendedora de los estudiantes

    Evaluación e innovación en educación superior e investigación (Dykinson), pp. 967-977

  4. Fostering Corporate Entrepreneurship with the use of social media tools

    Journal of Business Research, Vol. 112, pp. 396-412

  5. How to Encourage Social Entrepreneurship Action? Using Web 2.0 Technologies in Higher Education Institutions

    Journal of Business Ethics, Vol. 161, Núm. 2, pp. 329-350