Departamento
COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Publicaciones (66) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2019
-
4. Neurociencia del consumidor: Un análisis de sus oportunidades, amenazas y potencial de desarrollo
Profundizando en temas de investigación de vanguardia (Pirámide), pp. 41-51
-
A Longitudinal Cross-product Analysis of Media-budget Allocations: How Economic and Technological Disruptions Affected Media Choices Across Industries
Journal of Interactive Marketing, Vol. 45, pp. 1-15
-
A multi-analytical approach to peer-to-peer mobile payment acceptance prediction
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 49, pp. 143-153
-
Actitudes de la ciudadanía hacia la separación de residuos en Coatepec, Veracruz, Mexico
Empiria: Revista de metodología de ciencias sociales, Núm. 43, pp. 159-186
-
Advanced visualization of Twitter data for its analysis as a communication channel in traditional companies
Progress in Artificial Intelligence, Vol. 8, Núm. 3, pp. 307-323
-
An examination of attributes and barriers to adopt biomass and solar technology. A cross-cultural approach
Journal of Environmental Management, Vol. 236, pp. 639-648
-
Analysis of a mobile payment scenario: Key issues and perspectives
Impact of Mobile Services on Business Development and E-Commerce (IGI Global), pp. 22-47
-
Analysis of domestic cultural tourism spend by segment in the city of Granada: An observational data approach
Tourism Management Perspectives, Vol. 29, pp. 18-30
-
Analyzing the influence of firm-wide integrated marketing communication on market performance in the hospitality industry
International Journal of Hospitality Management, Vol. 80, pp. 13-24
-
Análisis de la calidad y de la satisfacción en la visita turística. Una aplicación empírica al conjunto monumental de la Alhambra
UNES: Universidad, escuela y sociedad, Núm. 7, pp. 54-80
-
Análisis de la secuencia de visita a Granada de los turistas: Diferencias por origen y grado de experiencia con el destino
Estudios de economía aplicada, Vol. 37, Núm. 1, pp. 105-121
-
Aplicación de la plataforma Blackboard collaborate para promover el aprendizaje cooperativo en la Universidad a Distancia en las ramas de Ciencias Jurídicas y Sociales
Investigación, Innovación docente y TIC: nuevos horizontes educativos (Dykinson), pp. 802-810
-
Assessing the antecedents of user intention to use mobile payment services in the context of emerging markets
Impact of Mobile Services on Business Development and E-Commerce (IGI Global), pp. 144-163
-
Auditing marketing and the use of social media at ski resorts
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 10
-
Auditing the marketing and social media communication of natural protected areas. How marketing can contribute to the sustainability of tourism
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 15
-
Blackboard Collaborate como aplicación para la elaboración de clases on-line
Edunovatic 2018. Conference Proceedings: 3rd Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT. 17-19 December, 2018
-
Blackboard collaborate como plataforma de aprendizaje en la docencia universitaria on-line
Inclusión, Tecnología y Sociedad: investigación e innovación en educación (Dykinson), pp. 1470-1477
-
Brand image transfer from team to sponsor: How effective is it to sponsor a football team with little success?
International Journal of Sport Management and Marketing, Vol. 19, Núm. 5-6, pp. 371-388
-
Challenges and trends in management for Ibero-America
Academia Revista Latinoamericana de Administracion
-
Congruence and placement in sponsorship: An eye-tracking application
Physiology and Behavior, Vol. 200, pp. 159-165