Publicaciones (66) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2019

  1. 4. Neurociencia del consumidor: Un análisis de sus oportunidades, amenazas y potencial de desarrollo

    Profundizando en temas de investigación de vanguardia (Pirámide), pp. 41-51

  2. A Longitudinal Cross-product Analysis of Media-budget Allocations: How Economic and Technological Disruptions Affected Media Choices Across Industries

    Journal of Interactive Marketing, Vol. 45, pp. 1-15

  3. A multi-analytical approach to peer-to-peer mobile payment acceptance prediction

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 49, pp. 143-153

  4. Actitudes de la ciudadanía hacia la separación de residuos en Coatepec, Veracruz, Mexico

    Empiria: Revista de metodología de ciencias sociales, Núm. 43, pp. 159-186

  5. Advanced visualization of Twitter data for its analysis as a communication channel in traditional companies

    Progress in Artificial Intelligence, Vol. 8, Núm. 3, pp. 307-323

  6. An examination of attributes and barriers to adopt biomass and solar technology. A cross-cultural approach

    Journal of Environmental Management, Vol. 236, pp. 639-648

  7. Analysis of a mobile payment scenario: Key issues and perspectives

    Impact of Mobile Services on Business Development and E-Commerce (IGI Global), pp. 22-47

  8. Analysis of domestic cultural tourism spend by segment in the city of Granada: An observational data approach

    Tourism Management Perspectives, Vol. 29, pp. 18-30

  9. Analyzing the influence of firm-wide integrated marketing communication on market performance in the hospitality industry

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 80, pp. 13-24

  10. Análisis de la calidad y de la satisfacción en la visita turística. Una aplicación empírica al conjunto monumental de la Alhambra

    UNES: Universidad, escuela y sociedad, Núm. 7, pp. 54-80

  11. Análisis de la secuencia de visita a Granada de los turistas: Diferencias por origen y grado de experiencia con el destino

    Estudios de economía aplicada, Vol. 37, Núm. 1, pp. 105-121

  12. Aplicación de la plataforma Blackboard collaborate para promover el aprendizaje cooperativo en la Universidad a Distancia en las ramas de Ciencias Jurídicas y Sociales

    Investigación, Innovación docente y TIC: nuevos horizontes educativos (Dykinson), pp. 802-810

  13. Assessing the antecedents of user intention to use mobile payment services in the context of emerging markets

    Impact of Mobile Services on Business Development and E-Commerce (IGI Global), pp. 144-163

  14. Auditing marketing and the use of social media at ski resorts

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 10

  15. Auditing the marketing and social media communication of natural protected areas. How marketing can contribute to the sustainability of tourism

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 15

  16. Blackboard Collaborate como aplicación para la elaboración de clases on-line

    Edunovatic 2018. Conference Proceedings: 3rd Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT. 17-19 December, 2018

  17. Blackboard collaborate como plataforma de aprendizaje en la docencia universitaria on-line

    Inclusión, Tecnología y Sociedad: investigación e innovación en educación (Dykinson), pp. 1470-1477

  18. Brand image transfer from team to sponsor: How effective is it to sponsor a football team with little success?

    International Journal of Sport Management and Marketing, Vol. 19, Núm. 5-6, pp. 371-388

  19. Challenges and trends in management for Ibero-America

    Academia Revista Latinoamericana de Administracion

  20. Congruence and placement in sponsorship: An eye-tracking application

    Physiology and Behavior, Vol. 200, pp. 159-165