Publicacions (71) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a

2018

  1. A Neuropsychological Study on How Consumers Process Risky and Secure E-payments

    Journal of Interactive Marketing, Vol. 43, pp. 151-164

  2. A Social Commerce Intention Model for Traditional E-Commerce Sites

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 13, Núm. 2, pp. 80-93

  3. A global approach to the analysis of user behavior in mobile payment systems in the new electronic environment

    Service Business, Vol. 12, Núm. 1, pp. 25-64

  4. A survey of multilingual human-tagged short message datasets for sentiment analysis tasks

    Soft Computing, Vol. 22, Núm. 24, pp. 8227-8242

  5. Adolescent emotions toward sweet food cues as a function of obesity and risky dieting practices

    Food Quality and Preference, Vol. 68, pp. 205-214

  6. Adoption of homesharing platforms: a cross-cultural study

    Journal of Hospitality and Tourism Insights, Vol. 1, Núm. 3, pp. 220-239

  7. Alcohol pictorial health warning labels: The impact of self-affirmation and health warning severity

    BMC Public Health, Vol. 18, Núm. 1

  8. Algunas reflexiones sobre el uso de las redes sociales en la negociación política: el caso Trump

    Brandísimo: desarrollo y aplicación del marketing personal: Selección de mejores trabajos de la 1ª edición (Editorial Universidad de Granada), pp. 31-36

  9. Alternatives for Targeting Women in Anti-Smoking Campaigns: Insights from a Smoking Perceived Value Perspective

    Journal of Consumer Affairs, Vol. 52, Núm. 2, pp. 480-494

  10. Analizando el diseño de la comunicación de energías renovables: un estudio basado en resonancias magnéticas funcionales

    DYNA energía y sostenibilidad, Vol. 7, Núm. 1

  11. Antecedentes de la formación del brand equity en marcas extendidas patrimoniales: el papel moderador de la experiencia con la marca patrimonial

    Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería

  12. Antecedents and consequences of cultural intelligence in tourism

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 8, pp. 350-358

  13. Assesing the role of risk and trust in consumers’ adoption of online payment systems

    International Journal of Information Systems and Software Engineering for Big Companies: IJISEBC, Vol. 5, Núm. 2, pp. 99-113

  14. Assessing the effectiveness of sponsorship messaging: Measuring the impact of congruence through electroencephalogram

    International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, Vol. 19, Núm. 1, pp. 25-40

  15. Brandísimo: desarrollo y aplicación del marketing personal: Selección de mejores trabajos de la 1ª edición

    Editorial Universidad de Granada

  16. CSR activities and consumer loyalty: The effect of the type of publicizing medium

    Journal of Business Economics and Management, Vol. 19, Núm. 3, pp. 431-455

  17. DMO online platforms: Image and intention to visit

    Tourism Management, Vol. 65, pp. 116-130

  18. Desarrollo sustentable, medio ambiente y residuos sólidos urbanos: Una mirada desde la política pública ambiental mexicana

    Letras jurídicas: revista de los investigadores del Instituto de Investigaciones Jurídicas U. V., Núm. 38, pp. 97-122

  19. Determinant Factors of Satisfaction with Public Services in Spain

    Australian Journal of Public Administration, Vol. 77, Núm. 1, pp. 102-113

  20. Does language matter? A cross-national comparison of the moderating effect of language on website information-processing

    Journal of Business Research, Vol. 88, pp. 66-78